וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק מתוסכל: "לשנות את מכבי תל אביב יהיה קשה, ייקח זמן"

אחרי ההפסד המוחץ במלאגה, המאמן הקרואטי מתחיל להבין את גודל המשבר הצהוב: "לא היו לנו תשובות לפיזיות שלהם. העונה עוד לא נגמרה, נראה מה יהיה עם התוצאות האחרות"

one

מכבי תל אביב המשיכה להתרחק מהטופ 16 הערב (חמישי), כשהפסידה 82:68 במלאגה, צנחה למאזן 6:1, ותצטרך להוציא את המחשבונים כדי להבין בדיוק מה צריך לקרות כדי שתעפיל לשלב הבא. כך או כך, היכולת שהצהובים הציגו עד כה ביורוליג, ובפרט הערב, לא תספיק למשימה שניצבת בפניהם - ניצחון בכל שלושת המשחקים שנותרו בשלב הבתים המוקדם.

"לא כל מה שעושים בשמונה ימים של עבודה מצליח", הודה ז'אן טבק המאוכזב בסיום. "לא היו לנו תשובות לפיזיות של מלאגה. מאוד קשה לשחק מול יריבה כזו אם אתה לא מתאמן בצורה כזו. לשנות את מכבי יהיה קשה, ייקח זמן. העונה עוד לא גמורה, אני צריך לראות מה קורה עם התוצאות האחרות, אבל עונה לא נגמרת בנובמבר".

"כדורסל זה לא מדע, יום אחד אתה טוב ויום אחר פחות וצריך לעבוד על זה", הוסיף המאמן הקרואטי. "הקבוצה לא שיחקה היום כמו שאני רוצה לראות אותה, אבל נעבוד על זה. השחקן שנמצא על המגרש באותו רגע הוא הכי חשוב למכבי. פעם זה פארמר, פעם סמית', פעם אופייבו. אין לי כוכבים, יש לי קבוצה".

עכשיו, כל העיניים לבאמברג: התרחישים לסיום שלב הבתים ביורוליג

מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק. קובי אליהו
בצרות. טבק/קובי אליהו

לפני המשחק: אוהדי מלאגה מחו על אי הכללתם בקבוצות המובטחות ביורוליג בעונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully