וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב יערכו שיחות עם פארמר: "נראה שהוא איבד את הביטחון"

20.11.2015 / 8:27

הגארד סיים את משחק הבכורה בעידן טבק ללא נקודות, במועדון שוקלים שינויים כשגם שמו של גל מקל עולה בשיחות פנימיות. רוצ'סטי: "עשינו כמה טעויות". אופייבו אופטימי: "יש לנו עוד סיכוי"

עריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב קיוותה כי הזעזוע בעמדת המאמן והגעתו של ז'אן טבק יובילו לניצחון מול צסק"א מוסקבה, אולם הצהובים שוב נחלו אמש הפסד 88:82 מול הרוסים ונמצאים במאזן הבעייתי של חמישה הפסדים מתוך שישה משחקים. למרות האכזבה הרבה מההפסד, במכבי מעודדים מהלחימה שהציגו השחקנים, ועל כך החמיא טבק לשחקנים בחדר ההלבשה. עם זאת, תחלואי הרבע האחרון של הצהובים נמשכו, כשבמקביל יכולת מרשימה של מילוש תאודוסיץ' ,שהציג סטטיסטיקה של 25 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, לא השאירה לצהובים סיכוי .

ג'ורדן פארמר מכבי תל אביב עם ז'אן טבק. ברני ארדוב
מצפה לו הרבה עבודה. טבק עם פארמר/ברני ארדוב

המאמן ז'אן טבק מודע כי מצפה לו עבודה רבה. כבר אחרי המשחק נכנס המאמן לחדר המאמנים ועבר על המשחק, כשטבק וניקולה וויצ'יץ' היו האחרונים לעזוב את ההיכל, בסמוך לאחת בלילה. ראשי מכבי תל אביב קיבלו את ההפסדים ברגשות מעורבים. "מצד אחד ראינו דברים מהקבוצה שלא ראינו כל העונה וגם הקהל העריך את הלחימה, אבל בשורה התחתונה הפסדנו וגם כך אנחנו במאזן בעייתי באירופה. אנחנו חייבים להתחיל לאסוף ניצחונות",אמר גורם בהנהלה.

במכבי מתכוונים לערוך שיחות עם ג'ורדן פארמר. הגארד, שסיים את המשחק ללא נקודות, התראיין בסבלנות לתקשורת אך על פניו ניכרה האכזבה הרבה. "נראה שהוא איבד את הביטחון שלו", אמר גורם בקבוצה. כפי שפורסם כאן, בקבוצה שוקלים שינוי בעמדת הגבוהים ובעמדת הגארדים, כשגם המשך דרכו של ויטור פבראני אינו מובטח, גם שמו של גל מקל עלה בשיחות פנימיות.

ג'ורדן פארמר אמר לוואלה ספורט: "כמובן שרצינו לנצח במשחק הזה, מאוד רצינו. עבדנו והשקענו בפן ההגנתי בימים האחרונים, אבל היה לנו חסר עוד קצת בסיום כדי להשיג את הניצחון. אני גאה בחבר'ה על המאמץ, זה נראה שיש רוח חדשה במכבי, אנחנו מנסים לשפר כמה דברים, אבל זה תהליך וייקח קצת זמן. חבל שלא הצלחנו לנצח".

על כך שלא שיחק הרבה: "לא הייתי הרבה על המגרש, כי נקלעתי לבעיית עבירות, אבל נהניתי לראות את החבר'ה נלחמים, חשוב לנו להציג מלחמה. דיברנו על הגנה, יש חוקים חדשים, לטבק יש קו מנחה ברור, הוא סמכותי ויש לו חוקים, הוא דורש מאיתנו ואני חושב שזה משהו שהקבוצה צריכה וטוב לנו כקבוצה. היינו מחוייבים גם בעבר, אבל דברים לא עבדו טוב לפני".

עוד באותו נושא

שעת כושר: על הבעיות העמוקות של מכבי תל אביב וז'אן טבק

לכתבה המלאה
טיילור רוצ'סטי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מנקודות האר במכבי אתמול. טיילור רוצ'סטי/ברני ארדוב

טיילור רוצ'סטי, שבלט במשחק עם 20 נקודות, הוסיף: "התחלנו את המשחק טוב והמשכנו בקו למשך לא מעט זמן, אבל עשינו כמה טעויות ומול קבוצה כמו צסק"א, אי אפשר לטעות אפילו למשך דקה כי אתה משלם על כך . יש כמה דברים שאנחנו מנסים לעשות ולשנות בקבוצה, בייחוד בהגנה, אבל זה ייקח זמן עד שנצליח לעשות את מה שצריך. המשחק שלי היה טוב? אני חושב שיהיה לי משחק טוב רק אם ננצח בסיום, לא שנפסיד, אז אנסה למצוא דרכים להמשיך להשתפר ולדחוף בכדי להשיג ניצחנות, כי זה מה שחשוב לי".

לשאלה האם הגעתו של טבק גרמה לו לשינוי במשחק, השיב רוצ'סטי: "זה קשור למה שאני רוצה להציג על המגרש, אם זה להיות הכי אגרסיבי שניתן על המגרש, או כל מה שנדרש".

הצהובים כעת במצב קשה מאוד בבית עם חמישה הפסדים וניצחון בודד, כשמכבי צריכה כעת עוד שלושה ניצחונות לפחות כדי להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לטופ 16, אך זקוקה גם להפרשים גבוהים מ-11 נקודות מול דרושפאקה ומלאגה.
על המצב באירופה אמר הגארד: "אנחנו מאמינים אחד בשני ושאפשר להתקדם באירופה, יש לנו משחקים חשובים ונגיע כמה שאפשר מוכנים. טבק רוצה שנעבוד על כל הפרטים, הגדולים והקטנים, הוא דורש מאיתנו להכי טוב וזה דבר שהקבוצה צריכה, העבר ומה שהיה לפני טבק מונח בעבר, אנחנו צריכים להסתכל קדימה".

אייק אופייבו סיכם: "זה הפסד מאכזב, כך זה הפסדים, אבל אני חושב שנלחמנו וזה דבר חשוב, יש לנו סיכוי ביורוליג, יש כאן המון כישרון בקבוצה, כל משחק נבוא ונילחם כדי להצליח, באופן אישי אני מרגיש שאני מסתגל, החברה עזרו לי בכך והעניקו לי בטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully