וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: "מסי מוכן לעבור לאחת הקבוצות הגדולות בפרמיירליג"

ה"סאן" מפרסם ששלוש הקבוצות העשירות באנגליה - מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, נמצאות בקשר עם כוכב ברצלונה שרוצה לבחון את עצמו באנגליה. אחת מהן פנתה לנציגיו פעמיים השבוע

עריכה: מרום שפיצר

האם ליאו מסי יעזוב את ברצלונה לטובת מעבר לאחת הקבוצות הגדולות בפרמיירליג? באנגליה מדווחים היום שהכוכב הארגנטינאי שהגיע כילד לברצלונה ומשחק 14 שנה במועדון הקטלאני, מעוניין לבחון את עצמו בפרמיירליג, כאשר מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי מעוניינות בארגנטינאי שזכה ארבע פעמים בתואר שחקן השנה בעולם.

ה"סאן" הלונדוני טוען ששלושת המועדונים הגדולים באנגליה נמצאים בקשר עם נציגיו של השחקן, כאשר אחת משלוש הקבוצות יצרו קשר פעמיים השבוע עם נציגי השחקן. על פי הדיווח באתר, כמה מכוכבי הפרמיירליג, שנחשבים לחברים קרובים של השחקן, מנסים לשכנע את מסי להגיע לפרמיירליג.

חוזהו של מסי, שכבר הצהיר מספר פעמים שהוא מעוניין לסיים את הקריירה בברצלונה, מסתיים רק ביוני 2018, כאשר סעיף השחרור שלו עומד על סכום "צנוע" של 250 מיליון יורו. מסי כידוע פצוע בבירכו ולא עומד לרשותו של לואיס אנריקה, כאשר בקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר עד הקלאסיקו במדריד בעוד פחות מחודש בסנטיאגו ברנבאו.

ליאונל מסי, ברצלונה, כובש מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
בפרמיירליג מפנטזים עליו. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully