וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ומכבי נתניה מנהלות מו"מ על השאלת מתן חוזז

7.10.2015 / 11:50

החלוץ הצעיר שסירב לעבור בהשאלה לבית"ר תל אביב רמלה, הפסיד בבוררות ונשאר אצל האלופה. מסתמן שנתניה שכבר קלטה בהצלחה כמה מושאלים מקרית שלום, תוכל לרכוש את חוזז בתום ההשאלה

one

מכבי נתניה ומכבי תל אביב מנהלות מו"מ להשאלתו של החלוץ מתן חוזז לשנתיים, עם אופציה לרכישה בתום התקופה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, חוזז שהיה מכוכבי קבוצת הנוער של מכבי תל אביב בעונה שעברה, סירב לעבור לעבור לבית"ר תל אביב רמלה. השחקן דרש שמכבי תל אביב תציב תג מחיר עבורו כדי שהוא יוכל לעבור לקבוצה אחרת, במכבי סירבו לוותר וחוזז הגיש תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל.

חוזז הפסיד בבוררות שהתקיימה לאחרונה, אבל הוא עדיין מסרב לעבור לקבוצה מהלאומית בה משחקים לא מעט שחקנים שסיימו גיל נוער במכבי תל אביב. כעת מתנהלים כאמור מגעים בין מכבי תל אביב לנתניה במטרה להשאיל את חוזז לשנתיים ועדיין ליהנות מכך שזכויות הכרטיס יוותרו אצל האלופה.

מאחר שהבוררות גלשה מעבר לחלון ההעברות שהסתיים לא מזמן, אפשר הבורר לחוזז עוד פרק זמן כדי להשלים את המעבר. במכבי תל אביב מאוד מרוצים מהקשר עם נתניה ובעיקר מההשתלבות של ברק לוי וגאל מרגוליס כמושאלים בעיר היהלומים ולכן הסכימו לדון בהשאלת חוזז לקבוצה.

שחקן נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל מתן חוזז. ניב אהרונסון
סירב לעבור לבית"ר תל אביב רמלה. חוזז/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully