וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חביב חביבו יעבור למכבי חיפה לפני סגירת חלון ההעברות בישראל"

על פי דיווח בתקשורת הצרפתית, חלוץ ראן בן ה-28, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, יהיה שחקן החיזוק האחרון של הירוקים. חביבו כבש 20 שערים בליגה הבלגית לפני שנתיים ושלושה בליגה הצרפתית בעונה שעברה

one

האם חביב חביבו הוא החלוץ שיצטרף בסופו של דבר למכבי חיפה? על פי דיווח בעיתון הצרפתי "אואסט פראנס", חלוץ ראן בן ה-28 יעשה את המעבר למכבי חיפה בתחילת השבוע הקרוב, לפני סגירת חלון ההעברות בישראל. על מועמדותו של חביבו לירוקים פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

כזכור, חביבו היה על סף מעבר לסמארה הרוסית לפני סגירת החלון האירופי, אך לבסוף החליט לסרב לעסקה. לפני כן, אגב, גם לא התלהב להגיע לישראל, אך היעדר האופציות העומדות בפניו והעובדה כי אינו נמצא בתכניות של ראן לעונה הקרובה, עשויים להוביל בכל זאת לשידוך.

חביב חביבו במדי זולטה וארחם. GettyImages
חביבו במדי זולטה וארחם/GettyImages

חביבו, יליד הרפובליקה של מרכז אפריקה שגדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן, שיחק בעבר בשרלרואה וטוביזה הבלגיות, והעביר תקופות של כמה חודשים בסטיאווה בוקרשט הרומנית ובלידס יונייטד האנגלית. עונת השיא שלו הייתה 2013/14. הוא כבש 9 שערים ב-17 משחקים במדי זולט וארחם ובינואר גנט רכשה אותו תמורת 1.6 מיליון יורו. בחצי העונה הבאה כבש 11 שערים נוספים וסיים את העונה עם 20 כיבושים בליגה הבלגית. ראן הצרפתית מיהרה לשים עליו את היד ושילמה עבורו 2.5 מיליון יורו, אבל הוא לא הצליח לשחזר את ההצלחה מבלגיה והבקיע 3 שערים ב-26 משחקים, רובם כמחליף.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully