וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מגבירה את המאמצים להחתמת חלוץ, חביב חביבו מועמד

28.7.2015 / 9:06

במועדון פנו לחלוץ ראן, שכונה בעבר "אדבאיור של סטיאווה" ומחזיק בהצעות מבלגיה וקטאר, שנמצא גבוה ברשימות. רוני לוי מנסה לצרף זר לפני הדרבי. הערכה: כ-20 אלף אוהדים יגיעו

מכבי חיפה

מכבי חיפה פנתה לחלוץ ראן, חביב חביבו (28). מקורבים לעסקה סיפרו כי נציגו של השחקן, יליד הרפובליקה של מרכז אפריקה שגדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן, קיבל בימים האחרונים הצעה רשמית מהירוקים במטרה להצטרף לקבוצה בעונה הבאה. עדיין לא ידוע האם יסכים להגיע לישראל, מאחר והוא מחזיק בהצעות מבלגיה (גנט, זולטה וארחם) וקטאר. מקורבים לעסקה אישרו כי מגעים בין הצדדים מתקיימים וכי הוא נמצא בגבוה ברשימות של המועדון. על פי דיווחים בתקשורת האנגלית, לפני מספר שבועות השחקן היה קרוב לסיכום לווסט ברומיץ', אך מאז לא חלה התפתחות משמעותית בנושא.

חביבו שיחק בעבר בשרלרואה וטוביזה הבלגיות, והעביר תקופות של כמה חודשים בסטיאווה בוקרשט הרומנית ובלידס יונייטד האנגלית. עונת השיא שלו הייתה 2013/14. הוא כבש 9 שערים ב-17 משחקים במדי זולט וארחם ובינואר גנט רכשה אותו תמורת 1.6 מיליון יורו. בחצי העונה הבאה כבש 11 שערים נוספים וסיים את העונה עם 20 כיבושים בליגה הבלגית. ראן הצרפתית מיהרה לשים עליו את היד ושילמה עבורו 2.5 מיליון יורו, אבל הוא לא הצליח לשחזר את ההצלחה מבלגיה והבקיע 3 שערים ב-26 משחקים, רובם כמחליף.

הקשר חמזה בארי, בן 21 מגמביה, אמור לנחות מחר בישראל למבחנים והתרשמות. השחקן, בעל 56 הופעות ו-14 שערים בוואלטה המלטזית בשנתיים האחרונות ינסה להרשים את רוני לוי ואם זה יקרה הוא יושאל. מקורב לעסקה אמר אתמול: "חיפה רוצה מאוד את חביבו, בימים הקרובים נדע לאן הרוח נושבת".

חביב חביבו במדי זולטה וארחם. GettyImages
החיזוק בדרך? חביבו/GettyImages

חיפה תנסה לסגור סופית במהלך השבוע את החתמת עטאא ג'אבר. כפי שפורסם בוואלה ספורט השחקן סיכם לשלוש שנים באמצעות נציגו אבי נמני. לאחר מכן יחלו שחות עם איסמעיל ריאן. שחקני הקובצה ייפגשו פעם נוספת עם איתמר צ'יזיק, בניסיון להגיע להסדר בנוגע למקום המושב של המשפחות שלהם. צ'יזיק יוריד את מחירי המנוי ליציע הזהב והצדדים קרובים לסיכום.

בחיפה מעריכים שכ-20 אלף אוהדים יגיעו לדרבי מול הפועל חיפה. טאלב טואטחה, שבלט אתמול במבדקי הריצה, חזר להתאמן ויהיה כשיר למשחק. הבלם מארק ואליינטה עדיין לא בכשור משחק וספק גדול אם ייכלל בסגל. ניקולה דרינצ'יץ' וולדימיר סטויקוביץ' צפויים להיות הזרים היחידים שיפתחו בהרכב. המטרה של חיפה היא להחתים שחקן נוסף עד הדרבי.

בהמשך למבדקים הפיזיולוגיים שבוצעו בתחילת העונה באיצטדיון סמי עופר, בוצעו היום בכפר גלים מבדקי מהירות ממוחשבים לכל שחקני הקבוצה. המבדקים בוצעו באמצעות מערכת מתקדמת של תאים פוטו-אלקטריים. הבדיקות כללו מבדק 'יציאה מהמקום' למרחק של 10מ' וכן מבדק ספרינט למרחק 30 מ'. ביציאה מהמקום בלטו איסמעיל ריאן, טאלב טוואטחה ואייל משומר ובמבחן הספרינט איסמעיל ריאן, טוואטחה, משומר, ג'אבר עטא ואוראל דגני. על מנת לקבל תמונה פיזיולוגית מלאה ומדוייקת תימשך בתקופה הקרובה סדרת המבדקים. בקרוב צפויים להתבצע מבדקי כוח מתפרץ ומבדקי ניתור ממוחשבים, ובהמשך מבדקי כוח ממוחשבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully