וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מודאגת מכושרו של פבראני, רנדל הצטרף לאחר שעבר בדיקות

1.9.2015 / 9:36

בצוות המקצועי מודאגים מכושרו של הברזילאי, שעבר פציעה ומתקשה באימונים. במועדון מרגיעים: "צריך לתת לו זמן". הפורוורד עבר את הבדיקות ויחתום לעונה. רוצ'סטי יקבל אזרחות ישראלית?

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שנחת אמש (שני) בישראל, בריאן רנדל עבר הבוקר בדיקות רפואיות מקיפות לבירורו מצבו הבריאותי. כזכור, מכבי תל אביב התנתה את החוזה עמו בבדיקות רפואיות אשר עליו לעבור. הצהובים הודיעו כי הפורוורד עבר בהצלחה בדיקה רפואית מקיפה באיכילוב בה נמצא שכל הממצאים תקינים. כמו כן, בדיקות הלב של השחקן נמצאו תקינות לחלוטין ותואמות לבדיקות שעבר בשיקגו. רנדל קיבל אישור רפואי מלא לשחק ויצטרף לסגל הקבוצה. רנדל יחתום לעונה אחת בקבוצה עם אופציה להארכת חוזה לעונה נוספת.

רנדל אמר לאתר הרשמי: "אני מכיר חלק מהשחקנים, את ג'ורדן פארמר מה-NBA, את טרבור אמבקווה ואת ויטור פבראני קצת פחות. אני חושב שזאת קבוצה מוכשרת, עם שחקנים ששיחקו בדרגים הגבוהים ביותר והצליחו, ועם השילוב של החבר'ה שנמצאים אני מקווה לטוב ביותר".

אגב, הזגזוג בעניינו של רנדל יעלה לצהובים כ- 40 אלף דולר. רנדל צפוי להרוויח במכבי כ- 375 אלף דולרים, אולם בגלל שבמהלך הקיץ מכבי הודיעה לסוכנו שלא תממש עליו את האופציה, הצהובים נאלצו לשלם פיצוי על שחרורו.

כבר במהלך הסדרה מול הפועל אילת, החלו גורמים במכבי להביע אכזבה מיכולתו של רנדל, ולא היו בטוחים כי בשכר ובמס שיהיה עליהם לשלם עליו, כדאי להשאירו. זאת למרות שהיו חילוקי דעות בהנהלה על השיחרור, רנדל קיבל את ההודעה בהפתעה. כבר לאחר זמן קצר החלו אותם גורמים שתמכו בשיחרוור, לפעול להחזרתו למועדון הצהוב בשכר מופחת ממה שהיה אמור להרוויח (375 אלף דולר), אולם רנדל כבר סיכם עם קובאן הרוסית.

בריאן רנדל, מכבי תל אביב, נוחת בישראל. קובי אליהו
יעבור הפעם את הבדיקות? בריאן רנדל/קובי אליהו

כפי שפורסם בוואלה ספורט, טענת המועדון הרוסי על כך שרנדל לא עבר את הבדיקות הרפואיות סללה את דרכו של רנדל חזרה למכבי תל אביב. "היו פניות ללא מעט שחקנים, גם ארצג נבדק, גם ג'ואי דורסי, אבל בספו של דבר לא הוחתם שחקן. לפעמים זה עניין של טיימינג וסיטואציה,למרות שבריאן שוחרר, כולם במועדון יודעים שרנדל הוא שחקן שנותן את כל הלב למכבי, הוא לא עוד שחקן", הסביר גורם במועדון.

עד עתה נערכו פחות מחמישה אימונים עם סגל חלקי, אולם ישנם גורמים בצוות המקצועי אשר הביעו דאגה מכושרו של ויטור פבראני, הסנטר הברזילאי שמתאושש מפציעה קשה, ובאימונים ניכר עליו שלא התאושש ממנה לחלוטין, וכי הוא אינו בכושר ומתקשה לערוך אימון מלא. עם זאת, במכבי מבקשים להמתין לגבי מצבו: "זו רק תחילת העונה, אי אפשר לבוא ולחרוץ את גורלו לאחר כל כך קצת זמן, הוא צריך לחזור לכושר. תנו לו זמן", אומרים במועדון.

בינתיים, בקבוצה לא הוחלט סופית אם לצרף שחקן גבוה נוסף. "זה יהיה תלוי במצב הסגל, במצב של פבראני, רנדל ובכלל בתפקוד הגבוהים", הוסיף הגורם. אגב, במועדון הצהוב, שסימן מספר מועמדים לקבוצה, עדיין עוקבים אחרי זוראן ארצג, אשר לא מצא קבוצה. "המחיר שלו יכול רק לרדת", אמרו במכבי תל אביב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי. ברני ארדוב
יקבל אזרחות ישראלית? טיילור רוצ'סטי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב פועלת לאזרוחו את הגארד האמריקאי, טיילור רוצ'סטי (30, 1.85), זאת לאחר שנודע לראשי הקבוצה כי אביו של השחקן הינו יהודי. נציגים מטעם המועדון הגיעו למשרד הפנים והגישו את המסמכים הדרושים וכעת ממתינים לטובה.

רוצ'סטי חתם במכבי תל אביב לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הוא מחזיק באזרחות מונטנגרית ומשחק בנבחרת. במוקדמות יורובאסקט 2015 תרם 11 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק, כשמשחק השיא שלו היה מול נבחרת ישראל אז סיים עם 17 נקודות ו-9 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully