וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שחתם בקובאן: רנדל לא עבר את הבדיקה הרפואית עקב בעיה בלב

23.8.2015 / 15:21

הפורוורד, שעזב את מכבי תל אביב אחרי עונה וחתם בשורות הקבוצה הרוסית, סובל ככל הנראה מבעיה בלב, ובדיקה חוזרת עשויה להכריע אם ייאלץ לפרוש ממשחק פעיל. גורם המעורב בפרטים: "המועדון פתח בשיחות עם סוכנו כדי לנסות ולגשר על הבעיה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

כחודש לאחר שעזב את מכבי תל אביב וחתם בקובאן, נראה כי הפורוורד בריאן רנדל לא ישחק בסופו של דבר בשורות הקבוצה הרוסית., לאחר שלא עבר את הבדיקות הרפואיות במועדון. בבדיקה התברר שרנדל סובל ככל הנראה מבעיה בלב ובימים הקרובים יתברר מצבו. רנדל צפוי לעבור בדיקה נוספות, גורלית מבחינתו, שתוצאותיה אף עשויות לגרום לו לפרוש ממשחק פעיל. "זה נכון, רנדל לא עבר את הבדיקות והמועדון פתח בשיחות עם סוכנו כדי לנסות ולגשר על הבעיה", אמר גורם המעורב בפרטים.

כזכור, לאחר שמכבי תל אביב שחררה את השחקן, בקבוצה בדקו אפשרות להחתימו בנוסף לבדיקת מועמדים נוספים, כשלא מן הנמנע כי אם רנדל ישוחרר מהמועדון הרוסי הצהובים יביעו בו עניין מחודש.

רנדל, שחתם במכבי תל אביב בקיץ שעבר והיה אחת מנקודות האור הבודדות בעונה המסויטת שעברה על הצהובים, העמיד ממוצעים של 12 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 1.5 חטיפות ו-1.2 חסימות למשחק ביורוליג, ואף נבחר לחמישיית ההגנה השנייה של המפעל. בליגה הישראלית עמד על ממוצעים של 11 נקודות, 6.3 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים, 1.3 חטיפות ו-0.9 חסימות לערב.

קובאן תשחק בעונה הבאה ביורוליג והיא הוגרלה לבית ג' יחד עם ברצלונה, פנאתינייקוס, קרשיאקה, זיילונה גורה וז'לגיריס קובנה.

שחקן מכבי תל אביב בריאן רנדל. GettyImages
עתידו לוט בערפל. בריאן רנדל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully