וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הברזילאית שבילתה עם רונאלדו, הרוכב שאיבד את העשתונות

דיאנה סטיליו טוענת: "רונאלדו משך אותי בשיער והוביל אותי לחדרו בזמן שהיה עם אירינה שייק". פציעה קשה בליגה המקסיקנית, פטר סגאן השתולל בספרד, הקמע שהפך לבדיחה והבילוי של סטיב נאש וסנופ דוג

רויטרס

19:00: כמה זמן צריך לחכות לאמבולנס?

שחקנה של סאות' שילדס מאנגליה, אדם סקר, נפצע במהלך משחק בליגה הצפונית אחרי היתקלות עם שחקן יריב. אלא שהשחקן שאיבד הכרה למשך כ-20 שניות נאלץ להמתין לא פחות משעה וחצי עד שאמבולנס שהוזעק למקום הגיע. לצד פציעה בצווארו ובגבו, סבל סקר גם מפנס בעין ואף איבד את אחת משיניו.

18:00: רונאלדו משלם 20 אלף ליש"ט על בובת שעווה של עצמו

"סאן" מדווח כי כריסטיאנו רונאלדו הוציא 20 אלף ליש"ט על רכישה של בובת שעווה של עצמו, אותה יציב באחוזתו בספרד. על פי הדיווח, כוכב ריאל מדריד כל כך התרשם מהבובה שלו במוזיאון השעווה במדריד, עד שהחליט שהוא רוצה אחת גם לעצמו. מעצב הבובה, מייקל ווייד, סיפר: "עדיין יש לנו את השלד מהבובה מ-2013, כך שהשחזור היה קל. רונאלדו שלח לנו את המדים של הקבוצה שלו ואת הנעליים החדשות שלו כדי להפוך אותה לעדכנית. השארנו את השיער כמו שהוא, כפי שרונאלדו רצה. בעבר הוא שלח את מעצב השיער שלו במיוחד למוזיאון במדריד על מנת לעצב את התספורת".

בובת השעווה של כריסטיאנו רונאלדו. אינסטגרם, צילום מסך
בובת השעווה של כריסטיאנו רונאלדו/צילום מסך, אינסטגרם

12:36: פציעה קשה מאוד בליגה המקסיקנית

מארק קרוסאס, שגדל בברצלונה ועבר גם בסלטה ויגו, משחק כיום בקרוס אסול המקסיקנית. במהלך המשחק האחרון של קבוצתו נפגע בצורה קשה, כשניסה להשיג כדור אבוד.

12:07: אנדרה פייר ג'יניאק ממשיך להפציץ במקסיקו

10:15: הברזילאית והבילוי עם רונאלדו

"הסאן" הבריטי חשף הבוקר פרשה הקשורה לכוכב ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. לטענת הצהובון, בזמן המונדיאל שנערך בברזיל ב-2014, כוכב נבחרת פורטוגל בילה עם צעירה מקומית, בזמן שהיה בקשר עם אירינה שייק. "הוא פנה אליי בפייסבוק ואמר שהוא אוהב נשים גדולות. הוא ביקש שאתפשט ורצה לראות את החזה שלי. קיימנו יחסי מין שלוש פעמים בלילה אחד. כריסטיאנו אמר לי למסור לו את המכשיר הסלולרי שלי, הוא משך אותי בשיער והוביל אותי לחדר שלו".

10:00: הרגע המביך של הקמע

09:47: הרוכב שאיבד את הראש

הרוכב פטר סגאן איבד את העשתונות במהלך אחד מקטעי הוואלטה דה אספנייה. בווידאו שהפך לוויראלי נראה סגאן משוטט בעצבים ולפתע שולח בעיטה אל עבר זוג אופניים, והכול תועד בעדשת המצלמה.

09:30: רגע קורע בשידור משחק פוטבול

רגע נהדר התרחש בעמדת השידור במהלך משחקה האחרון של ניו יורק ג'איינטס. פרשן המשחק, קרל בנקס, רצה להפתיע את חברו השדר עם עוגת יום הולדת, אלא ששנייה אחת של חוסר ריכוז הרסה את הרגע. צפו בקטע הקורע.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully