וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בריאן רנדל מתקרב, ייאלץ לעמוד בתנאים רפואיים

30.8.2015 / 0:21

השחקן שעזב את הצהובים, הצטרף לקובאן ואז שוחרר, נמצא על סף חזרה למכבי תל אביב לאחר שבין הצדדים כבר הועברו טיוטות של החוזה. בקבוצה רוצים שרנדל יעבור בדיקות רפואיות נוספות וטוענים שהוא שחקן חופשי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בריאן רנדל מתקרב לחזרה למכבי תל אביב. הערב (שבת) החליפו ביניהם הצדדים טיוטות חוזה, כאשר הצהובים הגישו לשחקן ששיחק אצלם בעונה החולפת, עזב ללוקומוטיב קובאן ושוחרר משם לאחר שלא צלח את הבדיקות הרפואיות הצעה לחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת. גורמים במכבי תל אביב מעריכים כי רנדל ייענה בחיוב להצעה.

לוואלה ספורט נודע כי לחוזה ישנם תנאים הקשורים למצב הבריאותי של רנדל וכי יהיה עליו לעבור בדיקות רפואיות נוספות לפני שיחתום. שלשום שוחחו במכבי תל אביב עם רנדל והוא אמר: "אני אוהב את המועדון ומעוניין לשוב לשחק בישראל, במכבי". על ההתעניינות המחודשת של מכבי תל אביב ברנדל פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

במכבי תל אביב טוענים כי רנדל הוא שחקן חופשי, אך מודעים כי עליו לסיים משפטית את כל הסיטואציה שלו מול קובאן לפני שיוכל לחתום אצלם. בין נציגי השחקן לקבוצה הרוסית נערכו בימים האחרונים לא מעט שיחות והוא אף שוקל לתבוע את קובאן לאור ההתרחשויות בקיץ.

על פי גורמים המעורים בנושא, נציגו של רנדל שלח להנהלת קובאן מכתב בו נאמר בין היתר כי בשל העובדה שקובאן השתחררה באופן חד צדדי מהחוזה והצהירה על תוצאות בדיקות לא נכונות, עליה לשלם לו את שכרו וכי רנדל שחקן חופשי והוא יהיה רשאי לנהל מו"מ עם כל קבוצה. מה שברור הוא כי המחלוקת עם קובאן טרם הסתיימה.

רנדל העמיד בעונה האחרונה במדי מכבי תל אביב ממוצעים של 12 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 1.5 חטיפות ו-1.2 חסימות למשחק ביורוליג ואף נבחר לחמישיית ההגנה השנייה של המפעל. בליגת העל הישראלית הוא סיפק 11 נקודות, 6.3 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים, 1.3 חטיפות ו-0.9 חסימות בממוצע למשחק.

פורוורד מכבי תל אביב בריאן רנדל. ברני ארדוב
זה מתקרב. רנדל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully