וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי ג'יי רולנד נחת: "מכיר הרבה משחקני הפועל ירושלים"

גארד הרכש של האלופה, שהצטרף מבאנביט הטורקית, הגיע לארץ. מאוחר יותר יצטרפו אליו טוני גפני וברייסי רייט שממשיכים מהעונה שעברה, וג'וש דאנקן, שחזר אחרי שנה אחת

יוסי ציפקיס

אחרי פתיחת האימונים של מכבי תל אביב, גם אלופת המדינה הפועל ירושלים חוזרת לפעילות, והיום נוחתים בארץ הזרים שלה - שלושה שממשיכים מהעונה שעברה, ג'וש דאנקן שחזר אחרי עונה אחת ואחד חדש - איי ג'יי רולנד, הגארד שהצטרף הקיץ מבאנביט הטורקית.

רולנד היה הראשון לנחות היום. מאוחר יותר יגיעו ברייסי רייט וג'וש דאנקן באותה הטיסה, ובמקביל אליהם ינחת טוני גפני. דונטה סמית' ינחת בארץ במועד מאוחר יותר.

"אני מכיר את הקבוצה, מכיר חלק מהשחקנים ואני מבין שהיתה להם הצלחה גדולה בעונה שעברה", אמר רולנד עם נחיתתו. "שמעתי רק דברים טובים על המועדון, אפילו כששיחקתי מולם. זה אחד המקומות האלה שתמיד בראש שלך, ובגלל המצב של באנביט, הפועל הראתה הרבה עניין בי וזה הסתדר. שיחקתי עם ברייסי רייט, הוא אמר לי כמה שטוב לו כאן. אני מכיר גם את דונטה סמית', הוא הרג אותי כששיחקתי מולו בחיפה, אני מכיר גם את פישר וג'וש דאנקן".

בירושלים חתום גם יינסי גייטס, שהצטרף מהפועל תל אביב ועשוי להיות מושאל לקבוצה אחרת, כשהתקיימו מגעים בנושא עם הפועל אילת. דרווין קיצ'ן, השייך אף הוא לירושלים, הבהיר לקבוצה לאחרונה כי בכוונתו להגיע לארץ לערוך את הבדיקות הרפואיות, ונציגיו מתכוונים לפנות לבוררות של פיב"א אם ירושלים והשחקן לא יגיעו להסדר.

איי ג'יי רולנד שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
מבסוט להגיע לירושלים. רולנד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully