וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "בבלומפילד נוציא רק 10 עד 11 אלף כרטיסים"

9.8.2015 / 16:27

למרות ההערכות הפסימיות, חברת היכלי הספורט הצליחה לעמוד בדרישות אופ"א לקיום המשחק של מכבי תל אביב מול באזל בבלומפילד, אך בקבוצה מסבירים שהוויתור על האירוח בחיפה יגרום לכך שאלפי אוהדים יישארו ללא כרטיס. חביב אוחיון יפתח מול מכבי פתח תקוה

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: מרום שפיצר

חברת היכלי הספורט המנהלת את איצטדיון בלומפילד סיימה את ההכנות שלה והיא ערוכה ומוכנה לקיום המשחק מול פ.צ. באזל במסגרת הפלייאוף של ליגת האלופות. כזכור, הודיעו במכבי תל אביב להנהלת החברה ביום ששי האחרון, אחרי ההגרלה בשוויץ, כי הם מעוניינים לקיים את המשחק בתל אביב ולא בחיפה ובחברה המנהלת את בלומפילד טענו כי מכבי התעוררה מאוחר ויהיה להם קשה לבצע את ההתאמות הדרושות כדי לעמוד בקריטריונים הקפדניים של אופ"א בתוך זמן כל כך קצר.

במהלך סוף השבוע עבדו אנשי החברה באיצטדיון ומול גופי קבלן אחרים והצליחו לעמוד בדרישות החשמל והתאורה המחמירים בשלב הזה של המשחקים. יש לציין שבאופ"א מתייחסים לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות כשלב הבתים של המפעל ולכן הדרישות הן חד משמעיות ולא ניתנות לגמישות

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הכל תלוי כמה אוהדים של באזל יגיעו". אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מחר (שני) תגיע משלחת של אופ"א לסיור בבלומפילד ובמכבי יקוו שהאיצטדיון יאושר לקיום המשחק. יש להדגיש כי חלקים גדולים משער 13 יופקעו לטובת האח"מים של אופ"א והספונסרים הגדולים של המפעל. כמו כן יוקצו שטחים לטובת עבודת המדיה. משמעות הדבר שבלומפילד צפוי לקלוט רק 10,000 אוהדי מכבי שיוכלו ליהנות מהחוויה. גורם במכבי תל אביב אישר את הדברים ואמר: "הכל תלוי כמה אוהדים של באזל יגיעו למשחק וכמה הפרדה נצטרך לעשות. ביחד עם השטחים שצריך להפקיע לטובת אח"מים ותקשורת, ייתכן ונוכל למכור רק 10 עד 11 אלף כרטיסים לטובת אוהדי מכבי תל אביב".

גורם במכבי תל אביב ציין עוד כי מראש רצו בקבוצה לערוך את המשחק בשלב הפלייאוף בבלומפילד מאחר שג'ורדי קרויף וסלבישה יוקאנוביץ' משוכנעים שהוא ביתי יותר מהאצטדיון בחיפה, אלא שרק ביום שישי הם קיבלו היתר לקיים את משחקי שלב הבתים בחיפה ואילו את שלב הפלייאוף בבלומפילד. "עד יום שישי היינו בטוחים כי נצטרך לשחק את כל המשחקים באותו איצטדיון ולכן בחרנו בחיפה", הסבירו במכבי. "ברגע שקיבלנו אישור לבידול בין בלומפילד לסמי עופר, נתנו אור ירוק לחברת היכלי הספורט לעבוד על קיום המשחק מול באזל בבלומפילד".

כאמור, כעת מחכים במכבי לאישור של משלחת אופ"א שתמשיך מבלומפילד לחיפה במטרה לאשר גם אותו לשלב הבתים של ליגת האלופות. אגב, במידה שמכבי תשחק בליגה האירופית, המשחקים ייערכו בבלומפילד.

יוקאנוביץ' שוחח מעט עם השחקנים בעקבות ההגרלה אבל המשפט שהוא חזר עליו היה: "הפסדנו פעמיים לפ.צ. באזל. זה לא אומר שצריך להפסיד להם בפעם השלישית". עדן בן בסט וטל בן חיים החלוץ ערכו אימונים אישיים קלים מאוד הבוקר ולא בטוח שיהיו בסגל מחר בגביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה. יוקאנוביץ' ייתן לשחקני הספסל לפתוח כפי שעשה בדרבי. בשער צפוי לעמוד שוער המשנה חביב אוחיון.

עוד באותו נושא

סלבישה יוקאנוביץ': "המועדון עובד קשה מאוד על חיזוק"

לכתבה המלאה
שוער מכבי תל אביב, חביב אוחיון. קובי אליהו
יקבל צ'אנס. חביב אוחיון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully