וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ': "המועדון עובד קשה מאוד על חיזוק"

9.8.2015 / 9:20

מכבי תל אביב תפגוש את מכבי פתח תקוה (שני, 20:50, 5+ לייב), המאמן דיבר על חיזוק אפשרי והתייחס למשחק מול באזל: "מעדיף לשחק בבלומפילד, זה הבית שלנו". שפונגין: "כמובן שאפשר לעבור אותה"

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: מרום שפיצר

מכבי תל אביב תפגוש מחר (שני, 20:50, 5+ לייב) את מכבי פתח תקוה למשחק השני שלה העונה בגביע הטוטו, ורגע לאחר שקיבלה בהגרלת הפלייאוף של ליגת האלופות את באזל החזקה. הצהובים סיכמו עקרונית עם שני שחקני בית"ר ירושלים, אלי דסה ושלומי אזולאי, שעשויים לחתום בקרוב. בנוסף, המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, מחפש אחר חיזוק זר להתקפה.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"מבולבל לקראת מכבי פתח תקוה". סלבישה יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

"אני קצת מבולבל לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה", אמר סלבישה יוקאנוביץ'. "ניסיתי לברר איך היא משחקת, אבל לא הצלחתי. בסיום העונה שעברה היא שיחקה במערך 4-4-2 אך בדרך כלל היא משחקת עם חמישה שחקנים בהגנה. אני לא יודע איך הם ישחקו, אבל אנסה להתרכז בנו".

יוקאנוביץ' הוסיף: "אני מבין שהמועדון עובד קשה מאוד על חיזוק. כבר הבאנו את אבי ריקן, שהיה טוב מאוד במשחק האחרון. מחר, מול מכבי פתח תקוה, שוב מספר שחקנים צעירים יקבלו הזדמנות. באזל? אני מתרכז במכבי פתח תקוה. בכל מקרה אני מעדיף שהמשחק יתקיים בבלומפילד, שהוא המגרש הביתי שלנו".

"כמובן שבאזל זו הגרלה קשה מאוד, היא קבוצה מצוינת, אבל ברור שאפשר לעבור אותה", אמר יובל שפונגין. "אנחנו מאמינים בעצמנו ועובדים קשה. אני עובד קשה, מנסה להשתפר ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אני שמח שזה בא לידי ביטוי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ערן זהבי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
קודם מכבי פתח תקוה, אחרי כן באזל. ערן זהבי/יוסי ציפקיס
גילי ורמוט סוהיל ארמלי קרלוס גרסיה מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא מקלים ראש. שחקני מכבי תל אביב באימון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully