וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עוקבת: טי ג'יי ליף ביטל את ההתחייבות למכללת אריזונה

בנו של בראד ליף, שזכה ב-MVP אליפות אירופה דרג ב' עם נבחרת הנוער, נסוג במפתיע מההתחייבות לווילדקאטס: "חייב לבדוק מחדש את כל האופציות". בעבר סוכנו הודה כי מכבי תל אביב מעוניינת בו

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: מיטב ביצועיו של ליף

טי ג'יי ליף, בנו של שחקן העבר בראד ליף ואחד מכוכבי נבחרת הנוער שהעפילה בשבוע שעבר לאליפות אירופה דרג א', נסוג מהתחייבותו למכללת אריזונה ולא צפוי לשחק בה כמתוכנן. כך מדווחים הבוקר (שישי) ברחבי ארצות הברית. ליף, שנחשב לאחד מעשרת השחקנים הטובים בארצות הברית לגילו, גויס על ידי הוויילדקאטס כבר בחודש נובמבר והעדיף את המכללה היוקרתית על פני הצעות ממכללות יוקרתיות אחרות - פלורידה, UCLA, דיוק ומישיגן.

"זה ללא ספק אחת ההחלטות הקשות שלקחתי בחיי, אבל אני חייב להסיר את ההתחייבות שלי ממכללת אריזונה ולפתוח מחדש את אפשרויות הגיוס שלי", הסביר ליף לאחר הפרסום בדבר ההחלטה. "הצוות באריזונה היה נהדר כלפיי, יש רוחש כבוד עצום למאמן ולארגון ומאחל לו הרבה הצלחה. בנקודה הזאת בחיי הדבר הכי טוב עבורי הוא לבחון את האופציות מחדש ולבדוק אפשרויות אחרות בכדורסל". מדובר במהלך מפתיע, במיוחד לאור העובדה שליף היה המגויס היחיד של אריזונה בשנתון שלו. בעבר הודה סוכנו של ליף, רז גל, כי מכבי תל אביב מעוניינת בו וכעת נראה כי היא אכן בעקבותיו.

ליף סיים לא מכבר כ-MVP של אליפות אירופה לנוער דרג ב', עם ממוצעים של 16.1 נקודות ו-8.4 ריבאונדים בתשעה משחקים. בעזרתו ישראל שבה לדרג א' וסיימה במקום השני אחרי הפסד דרמטי לנבחרת שבדיה בגמר.

שחקן נבחרת הנוער טי ג'יי ליף. ברני ארדוב
מכבי תל אביב עוקבת. ליף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully