וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד הכשרונות הגדולים באירופה, אלכסנדר וזנקוב, חתם בברצלונה

הקטלאנים השלימו רכש גדול בדמות הפורוורד הבולגרי/קפריסאי (19, 2.06 מ') שנבחר ל-MVP של העונה ביוון אשתקד, כשסיים כמלך הסלים עם 17 נקודות בממוצע למשחק. צפו בביצועיו

צילום מסך

צפו בביצועיו של וזנקוב בנבחרת הנוער של בולגריה

זה היה באוויר זמן רב, והחל מאמש (שישי) זה הפך רשמי: אלכסנדר וזנקוב הוא שחקן ברצלונה. עכברי הכדורסל האירופי מכירים את הבולגרי/קפריסאי, ועושה רושם שבשנים הקרובות גם שאר חובבי הענף ילמדו להכיר את אחד הכשרונות הגדולים באירופה, שחתם לארבע שנים בשורות הקטלאנים.

וזנקוב (19, 2.06 מ'), פורוורד מגוון שמסוגל לעשות פחות או יותר הכל על הפרקט, נולד בניקוסיה אך בחר לייצג את נבחרת בולגריה. ב-2009 עזב את הכדורסל הקפריסאי וחתם במחלקת הנוער של אריס סלוניקי, וב-2011 כבר הוקפץ לקבוצת הבוגרים. הפריצה הגיעה ב-2013/2014, כשהעמיד ממוצעים של 11.1 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק, ונבחר לשחקן הצעיר של העונה.

אשתקד כבר הפך לכוכב ענק ביוון, כשהוליך את הליגה בנקודות (17 למשחק) וסיים חמישי בעמודת הכדורים החוזרים למשחק (7.3). שלא במפתיע, נבחר וזנקוב ל-MVP של העונה ביוון, ועל אף גילו הצעיר, היה גם השחקן המצטיין של נבחרת בולגריה במוקדמות יורובאסקט 2015, עם 17.3 נקודות למשחק.

שי האוזמן מנתח את הקיץ שעובר על ברצלונה

צפו בהופעת הבכורה של וזנקוב בנבחרת בולגריה הבוגרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully