וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מספרת מרהיבה בקרואטיה, החולצה החדשה של יונייטד

ארמין הודז'יץ' חתום על אחת המספרות היותר יפות שנראו לאחרונה. האנגלים הציגו מדים חדשים, רונאלדו ומודריץ' בתחרות ריצה. וגם: ג'וש סמית באמירה אומללה, ג'יימי אובריין "שורף" את הגל

אימג'בנק GettyImages

22:30: ארמין הודז'יץ' עם מספרת מסובבת ומרהיבה במדי דינמו זאגרב

17:00: ג'וש סמית וורקינג קלאס הירו

קצת פרופורציות בחיים. ג'וש סמית ירוויח בשנה הבאה כ-7 מיליון דולר, אבל מתברר שזה לא הרבה כמו שזה נראה לכם. סמית', בעבר שחקן מרכזי באטלנטה, דטרויט ויוסטון, ירוויח בקליפרס בעונה הבאה "רק" כ-1.5 מיליון דולר, אבל בנוסף לכך, ירוויח עוד 5.4 מיליון דולר מהחוזה הקודם שלו עם דטריוט - מה שמבטיח לו כ-6.9 מיליון דולר לעונה הבאה. עם זאת, בראיון הוא סיפר שהוא מצפה לשנה קשה מבחינה כלכלית.

"בסופו של דבר, אתה יודע, יש לי משפחה", אמר הכדורסלן בראיון בארה"ב, "כך שהולך לי להיות קצת יותר קשה השנה. אבל אני עובר את זה, אתה יודע... קיבלתי החלטה עבורי ועבור המשפחה שלי". יש לציין כי למרות הירידה בשכר, סמית הרוויח לאורך הקריירה 91 מיליון דולר. כמובן שההערה גררה תגובות נזעמות, ובארה"ב מזכירים בהקשר את האמרה המפורסמת של לטרל ספריוול, שבעבר קיבל הצעה של 30 מיליון דולר לשלוש שנים וכינה אותה "מעליבה". באתר "GoFundMe" כבר "אוספים תרומות" עבור המשפחה של סמית, שב-2013 חתם על חוזה לארבע שנים עם 54 מיליון דולר, היקר ביותר בתולדות הפיסטונס.

שחקני יוסטון רוקטס ג'וש סמית', דוויט הווארד חוגגים. GettyImages
רחמים. סמית/GettyImages

15:24: ההגרלה המביכה של מונדיאל 1982

הגרלת הבתים במונדיאל 1982 תיזכר לעולמי עד. הסיבה: הטעויות המביכות שנרשמו במהלך הטקס, שהועבר על ידי ספ בלאטר, אז מזכיר פיפ"א. בתפריט: שמות של נבחרות שנשלפו בטעות, כדורים שבורים, נבחרות שחוזרות בחזרה לכדור ומה לא. הגרלת מונדיאל 2018 היא סיבה טובה להיזכר במה שקרה לפני 33 שנים.

15:15: חנות בגדי הספורט שלא התאפקה

החולצה החדשה של מנצ'סטר יונייטד, עם יצרנית הלבוש החדשה אדידס, תושק רק ביום ראשון הבא, אבל בארצות הברית יש כבר חנויות של מתאפקות ומציעות ללקוחות את הסחורה שתהיה, קרוב לוודאי, לוהטת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

14:19: בייל, לואיז, ריברי, ואן פרסי, ג'רארד ועוד בפרסומת חדשה

14:09: הגולש שעלה באש

ג'יימי אובריין, גולש הגלים האמריקאי, כנראה מאס בגלישה הרגילה, והחליט לפלפל קצת את הספורט האהוב עליו. את חליפת הגלישה הרגילה החליף אובריין בחליפה מיוחדת, העמידה בפני אש. הוא הדליק את עצמו והתפנה לעשות את הדבר שהוא הכי טוב בו: לגלוש. התוצאה לפניכם.

10:30: אלוף העולם בגלישת גלים שהותקף על ידי הכריש חזר

במהלך השבוע מיק פלנינג, אלוף העולם שלוש פעמים בגלישת גלים, הציג את הסרטון שבו נראה כריש תוקף אותו כשהיה על הגלשן. כעת הוא מדווח לגולשיו שהוא שב לגלוש, ואפילו צירף תמונה.

9:30: קבלו את שחקני פ.ס.ז' מנסים את מזלם בכדורסל

9:00: תחרות הריצה של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו ערך תחרות ריצה במהלך האימון עם לוקה מודריץ'. זה היה יותר מעניין ממה שאתם אולי חושבים.

8:30: בילי ברנס חוטף בביצים

ניסיתם לדמיין פעם איך זה לחטוף כדור שנע במהירות אדירה לאיזור החלציים? שחקן אוקלנד בילי ברנס התנסה בזה הלילה. ממש לא נעים.

8:00: כשזלאטן פגש את זלאטן

שימו לב למפגש בין זלאטן איברהימוביץ' לכפיל שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully