וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ליונס חתם במכבי ראשון לציון לעונה אחת

25.7.2015 / 8:01

הגארד האמריקאי (26, 1.85), שזכה בתואר מלך הסלים כשכיכב בעונה שעברה בעירוני נהריה, יהיה המחליף של אייזאה סוואן בקבוצה של שרון דרוקר. הכתומים יוגרלו לאירופה בשבוע הבא

one

מכבי ראשון לציון רשמה בשבוע האחרון לא פחות משלוש החתמות כשצירפה את עידן זלמנסון, גולן גוט ואבי בן שימול לסגל רחב ומרשים, והיום (שבת) הושלמה הרביעית במספר כשמארק ליונס, אחד הזרים המצטיינים בעונה שעברה בליגה, סגר לעונה אחת בקבוצה והוא יחליף את אייזיאה סוואן, שעל הישארותו בראשון היו חילוקי דעות.

מארק ליונס שחקן עירוני נהריה. מגד גוזני
חיזוק מעניין. מארק ליונס/מגד גוזני

ליונס (26, 1.85) החל את קריירת המכללות שלו במכללת קסביאר, אך החליט לסיים אותה במדי אריזונה בה רשם עונה מצוינת שגרמה לו להיות מבוקש מאוד. את עונת 2013/14 פתח ברואן הצרפתית וסיים בזאדאר מקרואטיה. בעונה שעברה חתם בשרלרואה הבלגית, אך מעט לפני פתיחת העונה הגיע לעירוני נהריה והפך לאחד השחקנים הטובים בליגת העל, סיים כמלך הסלים עם 18.4 נקודות ו-4.7 אסיסטים, ואף זכה בתחרות ההטבעות. משחקו הטוב ביותר של הגארד האמריקאי הגיע במחזור ה-17, דווקא בהפסד של הסגולים, כשצלף 32 נקודות ומסר 8 אסיסטים בהפסד למכבי אשדוד.

ראשון לציון, שנרשמה העונה לשחק במפעל החדש של פיב"א אירופה ותדע מי יהיו יריבותיה בו בהגרלה שתיערך ב-4 לאוגוסט, תנסה העונה להמשיך ולהיות חלק מהצמרת של הכדורסל הישראלי. לצד שלוש ההחתמות שנעשו עד כה הקיץ השאירו הכתומים בסגל את שון דאוסן, שהיה מבוקש מאוד על ידי מכבי תל אביב והפועל ירושלים, אך העדיף שנה נוספת בקבוצת הבית שלו, ניצן חנוכי וטוני יאנגר עליו מימשה הקבוצה את האופציה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully