וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: פיליפ יאזביץ' ודויד קלמן ייבחנו במשחקי אימון

החלוץ הקרואטי ששוחרר מקלוז' הרומנית והבלם ההונגרי שעשוי להגיע בהשאלה מהפועל תל אביב יקבלו הזדמנות להרשים את אבוקסיס במשחקי הכנה מול קטמון, אשקלון, רעננה וראשל"צ עוד לפני היציאה למחנה בהולנד

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

החלוץ הקרואטי פיליפ יאזביץ' יגיע ביום שלישי לישראל ויצטרף לאימוני בני יהודה. יאזביץ' בן ה-24, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, הוא שחקן חופשי ששוחרר לאחרונה מקלוז' הרומנית. מדובר בשחקן גבוה (1.88 מ') שמוצב בדרך כלל בכנף הימנית, אבל יכול לשחק גם כחלוץ. בעונה האחרונה כבש שני שערים ובישל עוד שניים ב-18 משחקים בליגה הרומנית, כאשר בארבעה מתוכם הוצב לראשונה בקריירה כמגן ימני. חלוץ זר נוסף, היווני דימיטריוס פופוביץ', היה אמור לנחות בארץ גם הוא, אולם הגעתו מתעכבת בשלב זה, בשל בעיות עם תוקף דרכונו.

צפו בביצועיו של יאזביץ'

שחקן נוסף שאמור להצטרף השבוע לאימוני הקבוצה, הוא הבלם ההונגרי דויד קלמן, שעשוי להגיע בהשאלה מהפועל תל אביב, כפי שפורסם בוואלה ספורט. קלמן אמור לקחת חלק במשחקי המבחן הקרובים שיש לכתומים, ובמידה וירשים את המאמן יוסי אבוקסיס, הוא יצורף לחלק האחורי של הקבוצה.

הקבוצה החלה בשבוע שעבר את אימוני טרום העונה ומתוכננים לה ארבעה משחקי אימון, נגד הפועל קטמון, הפועל אשקלון, הפועל רעננה ועירוני ראשון לציון, עוד לפני היציאה למחנה האימון בהולנד בעוד כשבועיים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully