וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד קלמן עשוי לעבור מהפועל תל אביב לבני יהודה בהשאלה

הבלם ההונגרי שחתם בהפועל תל אביב לשלוש שנים, צפוי להתחיל להתאמן עם הזהובים וכנראה שאם ירשים, הוא ישחק אצל יוסי אבוקסיס. פיליפ יאזביץ' ודימיטריוס פופוביץ' ינחתו בתחילת השבוע

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הבלם ההונגרי דויד קלמן עשוי לעבור בהשאלה מהפועל תל אביב לבני יהודה, כך נודע לוואלה ספורט. ההונגרי חתם לפני כמה שבועות לשלוש שנים אצל האדומים, אך אלו התכוונו להשאיל אותו מלכתחילה וייתכן שהזהובים יהיו אלו שיקלטו אותו. קלמן בן ה-23 שיחק מתחילת הקריירה במ.ט.ק בודפשט ובעבר היה חבר בנבחרת הצעירה של הונגריה. הוא יתחיל להתאמן אצל יוסי אבוקסיס וכנראה שאם ירשים, הוא יחתום.

השבוע יתחילו להיבחן אצל הזהובים שני שחקנים: החלוץ הקרואטי פיליפ יאזביץ' ובחלוץ היווני דימיטריוס פופוביץ'. יאזביץ' בן ה-24 סיים את דרכו באוניברסיטטה קלוז' הרומנית. מדובר בשחקן גבוה (1.88 מ') שמוצב בדרך כלל בכנף הימנית, אבל יכול לשחק גם כחלוץ. בעונה האחרונה כבש שני שערים ובישל עוד שניים ב-18 משחקים בליגה הרומנית, כאשר בארבעה מתוכם הוצב לראשונה בקריירה כמגן ימני.

פופוביץ' בן ה-20 הוא שחקן כנף סרבי-יווני, שנולד בכלל בפרנקפורט שבגרמניה. הוא השתייך לכל הנבחרות הצעירות של יוון ומגיל 14 גם לפאוק סלוניקי, ממנה הושאל בשנתיים האחרונות לפלטניאס, אפולון קלמריאס ואייגיניאקוס הקטנות. בעונה האחרונה שיחק 14 פעמים באייגיניאקוס בליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully