וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה לאברהם פאס: שוקלים להביא בלם אחר

3.7.2015 / 10:02

אחרי החתמת מארק ואליינטה ("הוא ודרינצ'יץ' ישדרגו אותנו"), הבלם קיבל רמז עבה. לוי רוצה חלוץ ובלם נוסף, דגני לא מתלהב מהאפשרות שיתחרה על עמדת המגן. שהר צפוי להיפגש עם שחר

וידאו: מכבי חיפה TV

בווידאו: אימון מכבי חיפה

אחרי החתמת מארק ואליינטה, שחקן הרכש השלישי העונה, עושה רושם שבמכבי חיפה מרוצים מהרכש שהביא רוני לוי עד כה. "אנחנו עושים דברים לאט, אבל נכון. בסופו של דבר כולם יראו שתהיה לנו קבוצה חזקה", אמרו אתמול (חמישי) במועדון. ההחתמה של ואליינטה אינה מובנת מאליה. במועדון התנגדו תחילה להחתים את הבלם בשל העלויות (675 אלף יורו כולל מרכיב השכר), ושלשום הגיעו לסיכום עקרוני בסכומים דומים לדרישה המקורית של ויאדוליד והשחקן. לא ברור כיצד תשפיע ההחתמה על ההמשך, לאור ההחלטה להפחית בתקציב.

לוי שחרר עשרה שחקנים (עידן ורד, ויאם עמאשה, רובן ראיוס, אמיר אדרי, גוסטבו בוקולי, שמעון אבוחצירה, אלעד גבאי, מיצ'ל, קמארה, שמואל שיימן), לא כולל אברהם פאס שכרגע נראה שיעזוב את חיפה. הירוקים העבירו מסר לפאס כי הוא רשאי להתאמן בסכנין עד שתתקבל החלטה לגביו, והבהירו גם כי הם שוקלים להחתים שחקן במקומו. כפי שפורסם בוואלה ספורט, רוני לוי נוטה שלא להשאיר את הבלם הספרדי משום שלא התרשם ממנו, והוא סבור גם כי הוא ו-ואליינטה דומים בסגנון המשחק שלהם. בשיחות פנימיות שנערכו אתמול הוחלט שהעדיפות היא לחזק את הקבוצה בבלם אחר ורוני לוי לא מתכוון לקבל החלטה בכל מקרה לפני שיחתים חלוץ. המאמן רוצה לעשות זאת לפני היציאה למחנה האימונים באוסטריה בעוד פחות משבועיים. לאחר החתמת חלוץ לוי ישקול את מועמדות פיראס מוגרבי, וכבר צפה בדיסק עם ביצועיו מהעונה שעברה.

אברהם פאס מכבי חיפה. ברני ארדוב
דומה בסגנון המשחק לוואליינטה. אברהם פאס/ברני ארדוב

בעיה אחרת בקבוצה קשורה לבלם אוראל דגני. שחקנים במכבי חיפה טוענים כי הבלם לא מתלהב מהעובדה שהקבוצה תתחזק בבלם בכיר נוסף והחלטה כזאת, שתראה לו את הדרך לספסל, עשויה לגרום לו לעזוב בהמשך. דגני סיפר לאחרונה לשחקנים בקבוצה כי הוא מחזיק בהצעה מאירופה, ובשיחה שהתקיימה לאחרונה עם ראשי המועדון הבין הבלם כי שחר דורש כמיליון יורו תמורת המכירה, סכום שאינו ריאלי כרגע. בעיה נוספת: דגני מעדיף לשחק כבלם ולא להתחרות על עמדת המגן הימני, תפקיד אותו הוא פחות אוהב. אם אכן יחתים בלם זר, לוי יחפש שחקן בסגנון של דגני, "שחקן מהיר שמסוגל לצאת קדימה", כהגדרת גורמים במועדון.

על ואליינטה אמרו במועדון: "זה השחקן שרוני לוי לחץ מהרגע הראשון להחתים. ניהלנו מגעים עם ויאדוליד במשך כמעט שבועיים ואנחנו שמחים שבסוף זה הסתדר. הבאנו בלם מנוסה. ניקולה דרינצ'יץ' נראה טוב מאוד באימונים. עם השניים האלה, ועוד חלוץ עם מספרים ובלם נוסף, נוכל להיות קבוצה חזקה מאוד שיהיה קשה להכניע", אמרו אתמול בחיפה. "ברגע שהסגל יהיה מלא, אנשים יבינו איזו קבוצה רוני בנה כאן". דקל קינן לא יעזוב רק אם לוי לא יחתים עוד בלם זר, ויחליט להמר על קשר ברגע האחרון.

אלעד גבאי, בניגוד לשאר השחקנים ברשימת המשוחררים, עשוי לצאת למחנה לאחר שהגישושים מצד הפועל תל אביב לא הניבו דבר וחוסר הודאות במכבי נתניה עדיין לא הוביל להצעה רשמית לשחקן. אם בן שהר לא יקבל הצעה רצינית מאירופה בסוף השבוע, הוא יחדש את המגעים עם מכבי חיפה ועשוי להיפגש עם שחר. הפועל באר שבע והפועל תל אביב הציעו סכומים גבוהים יותר, אבל השחקן כבר הבהיר שענייני השכר לא יהוו את הגורם העיקרי להחלטה. טאלב טואטחה נמצא במעקב הצוות הרפואי. הוא לא חזר עדיין לאימונים, ויעשה זאת כנראה רק בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully