וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת לוותר על אברהם פאס בלי כל קשר לפציעה

12.5.2015 / 17:19

למרות שביעות הרצון מהבלם, הירוקים עשויים לצרף בעונה הבאה זר אחר על חשבונו. הסיבות: הגיל וחשש מפציעה חוזרת בכתף. מקורב לעסקת קהת: "כאן הוא יקבל את התנאים הטובים ביותר להצליח"

one

בדיקת ה-MRI שבלם מכבי חיפה, אברהם פאס, אמור היה לעבור, ושתקבע האם ימשיך בקבוצה בעונה הבאה או יעזוב אותה בעקבות היעדרות ארוכה, נדחתה למחר. כפי שפרסמנו אתמול, במכבי חיפה החליטו כי אם השחקן יזדקק לניתוח, יוחלט לוותר על שירותיו ולא לחכות להחלמה של מספר חודשים, אלא שכעת מתברר כי ייתכן שהבלם לא יישאר ללא קשר לפציעה.

"פאס שחקן מוערך ומצוין, אבל אם יש חשש לפגיעה חוזרת בכתף, אם הוא יעבור ניתוח –הוא ייעדר לתקופה ארוכה ולא נוכל לחכות", הסביר גורם במועדון. בחיפה כבר מחפשים בלם זר, עם או בלי קשר לפאס, משום שעדיין לא התקבלה החלטה סופית אם הבלם יישאר למרות היכולת שלו. ההתלבטות נובעת בעיקר מהגיל, ולכן גם אפשרות לפריקת כתף נוספת בעתיד תוביל לקבלת החלטה סופית לשחררו. גם שמו של ססאר ארסו מבית"ר ירושלים עלה. אוראל דגני יישאר, אבל דקל קינן יצטרך לקבל החלטה האם הוא מוכן לשבת עונה נוספת על הספסל.

הקבוצה תגביר את המאמצים לצירופו של קשר עירוני קרית שמונה, רועי קהת. מיד לאחר ההכרזה על רוני לוי כמאמן, הצדדים יאיצו את המשא ומתן. "רועי יודע טוב מאוד שבמכבי חיפה הוא יקבל את התנאים הטובים ביותר להצליח, עכשיו הוא רק צריך להחליט. אסור לשכוח מה הוא עבר במכבי תל אביב, אין לו סיבה טובה לחזור לשם", אמר גורם המעורב בעסקה. לגבי לארי קאיודה, בחיפה עדיין ממתינים לסיום המגעים עם אוסטריה וינה. אם העסקה תתפוצץ הסיכויים שהחלוץ יגיע גבוהים. במועדון מחפשים ארבעה שחקנים: בלם, שני קשרים וחלוץ.

ליאור ברטקובסקי שחקן מכבי פתח תקוה מול רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
ילבש ירוק בעונה הבאה? רועי קהת/סוכנות ג'יני

בשלב זה, ספק גדול אם אלירן עטר יוכל לשחק נגד הפועל באר שבע, אך בשורה טובה מגיעה מכיוונו של אלעד גבאי, שאחרי כשבועיים שבהם לא התאמן באופן רציף, ערך אימון מלא וייתכן שיהיה כשיר למשחק. אייל משומר לא התאמן כלל. יוסי בניון, איתי שכטר, וטאלב טוואטחה יטלו מחר חלק ב"משחק השלום" שייערך באיצטדיון בהרצליה בשיתוף ילדים ישראלים וערבים. מדובר ביוזמה של הנשיא לשעבר שמעון פרס. שגרירי מדינות שונות בישראל ושחקני ליגת העל אחרים ייקחו חלק במשחק. טואטחה עצמו פצוע וסביר להניח שלא ייקח חלק במשחק, לאחר שהתבקש לחזור לאימונים רק ביום חמישי. מנהל הקבוצה החדש, רועי שני, ייכנס לתפקידו רק בתחילת העונה. אדורם קייסי יעזוב את המועדון לאחר שבע שנים בהן כיהן כמנהל קבוצה, תפקיד אליו מונה לאחר עזיבת רוני לוי. גורם במועדון הבהיר אתמול: "אין קשר בין המינוי הצפוי של רוני לבין עזיבת קייסי. הוא ביקש לעזוב לפני שידענו שרוני הוא המאמן".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. ברני ארדוב
בספק להפועל באר שבע. אלירן עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully