וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מארק ואליינטה חתם לשלוש שנים

2.7.2015 / 22:23

הירוקים סגרו את העסקה מול ויאדוליד והבלם הספרדי הפך לרכש השלישי. שחר: "מדיניות הרכש שקבענו נמשכת. אולי נצרף שחקן או שניים נוספים". בן שהר ביקש ארכה נוספת לפני שיחזיר תשובה

וידאו: מכבי חיפה TV

מכבי חיפה הודיעה הערב (חמישי) על צירופו של מארק ואליינטה, הבלם הספרדי של ויאדוליד שחתם לשלוש שנים. העסקה מול הקבוצה מהליגה השנייה בספרד נסגרה על סכום רכישה של כ-300 אלף יורו והשחקן בן ה-28, צפוי לנחות בישראל בקרוב. הפך לרכש השלישי של הירוקים, אחרי ניקולה דרינצ'יץ' וסאן מנחם.

ואליינטה גדל במחלקת הנוער של ברצלונה, אך לא זכה לשחק בקבוצה הבוגרת. בעונת 2008/09 עבר הבלם הספרדי לסביליה, במדיה רשם חמש הופועת בלבד בקבוצה הבוגרת ועוד 33 בקבוצת המשנה. בעונת 2010/11 עבר ואליינטה לוויאדוליד מליגת המשנה בספרד. בחמש העונות שלו במדים הסגולים לבנים רשם הבלם 157 הופעות וכבש חמישה שערים. בתקופתו הספיקה הקבוצה להעפיל חזרה לליגה הראשונה, לשחק בה במשך שנתיים ולנשור חזרה לליגת המשנה. לוואליינטה יש גם שבע הופעות במדי נבחרת ספרד הצעירה, עמה זכה ביורו 2006.

נשיא המועדון יעקב שחר אמר לאתר הרשמי: "מדיניות הרכש שקבענו לעצמנו, בה אנו מביאים שחקנים רק בתפקידים שיכולים לתרום לקבוצה, נמשכת. את המהלך התחלנו בחודש ינואר עם הבאתם של אלירן עטר ואיתי שכטר. כמו כן, לפני כחודש צירפנו את המאמן רוני לוי. לאחרונה החתמנו את הקשר ניקולה דרינצ'יץ' מפרטיזן בלגרד, כמו כן קידמנו מספר שחקנים צעירים שגדלו במחלקת הנוער שלנו. ייתכן שבמהלך השבועות הקרובים יצטרפו שחקן או שניים לסגל שלנו. בהתאם לתפקידים שאנו זקוקים להם".

שחקן ריאל ויאדוליד, מארק ואליינטה. GettyImages
חיזוק להגנת מכבי חיפה. מארק ואליינטה/GettyImages

החלוץ בן שהר הבהיר לראשי מכבי חיפה כי עד השבוע הבא הוא יחליט סופית האם לחזור לישראל. כזכור, לפני שבועיים הבהיר שהר כי במהלך השבועיים הבאים הוא יחליט האם יחזור לישראל, אולם כעת ביקש החלוץ ארכה נוספת בגלל הצעות שממתינות לו מעבר לים. כפי שפרסמנו אתמול, הסיכויים ששהר ישחק במכבי חיפה אם יחזור לישראל הם טובים, והחלוץ לא רואה קשר בין השיחה הראשונית שנערכה עם המועדון, בה התגלעו פערים בשיחה כללית שערך עימו הבעלים יעקב שחר, לבין המשך המגעים עימו. על מועמדותו של השחקן והפנייה הרשמית אליו פורסם בוואלה ספורט.

סוכנו של פיראס מוגרבי, גלעד קצב, העביר דיסק עם ביצועי השחקן לרוני לוי. המאמן עשוי לקלוט את הקשר הימני, שרשם שבעה שערים ובישולים בעונה החולפת בסכנין, ומאוד רוצה לשחק במכבי חיפה, אם יהיה פנוי גם לאחר שיוחתם בלם ותחול התקדמות מסוימת בעניין החתמת חלוץ. מוגרבי קיבל הצעה מהפועל חיפה, אבל מעדיף לשחק בקבוצה גדולה בישראל או לצאת לאירופה.

החלוץ הארגנטינאי של אסטרס טריפוליס, פאבלו מסה, שמתופקד בעיקר כשחקן קו וגם מתחת לחלוץ, נמצא ברשימת המועמדים של המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. מגד גוזני
ילבש ירוק? פיראס מוגרבי/מגד גוזני

אתמול סיכמה מכבי חיפה על שלושה משחקי אימון עד היציאה למחנה (כולם יתקיימו בכפר גלים, בשעה אחידה: 17:30): ביום שלישי היא תארח את נצרת עילית, בחמישי את הפועל קטמון וביום ראשון, שלושה ימים לפני הטיסה, את הפועל עכו. המשחק מול קטמון יהיה סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully