וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: קובי דג'אני חתם לשנתיים, ערן לוי יצטרף?

28.6.2015 / 20:03

קשר הפועל חיפה בעונה החולפת חזר לקדנציה שנייה בקבוצה מהדרום. כוכב מכבי נתניה מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך לא בטוח שקבוצתו תוכל לעמוד בשכרו והוא בודק אופציות נוספות

שחקן הפועל חיפה, קובי דג'אני. ברני ארדוב
ירידה לצורך עלייה? קובי דג'אני/ברני ארדוב

קובי דג'אני חתם הערב (ראשון) לשנתיים במ.ס. אשדוד מהליגה הלאומית. הקשר הוותיק, שבעונה החולפת שיחק בהפועל חיפה, חוזר למעשה לקדנציה שנייה בקבוצה מהדרום, בה שיחק בין השנים 2007-2009, וינסה לסייע לה לשוב לליגת העל תוך שנה אחת. דג'אני בן ה-30, שערך את הופעתו היחידה במדי נבחרת ישראל במשחק ידידות נגד איסלנד בנובמבר 2010, שיחק בלאומית עם הפועל אשקלון לפני חמש שנים ומאז היה בליגת העל עם מכבי נתניה, הפועל באר שבע והפועל חיפה.

הבעלים של מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, שוחח מוקדם יותר טלפונית עם ערן לוי ובדק אפשרות לצרפו אל הקבוצה מעיר הנמל. הפנייה ללוי, שחקנה של מכבי נתניה בעונה האחרונה, נעשתה בעקבות הערכה שהמאמן החדש של אשדוד, אייל לחמן, לפיה הקבוצה צריכה להתחזק בחלק הקדמי בשחקן ותיק ומנוסה, בעל תכונות מנהיגותיות, שיוכל לסייע לשחקנים הצעירים להתמודד עם קשיי הליגה הלאומית.

נכון להיום, החלק ההתקפי של מ.ס. אשדוד מושתת על שחקנים צעירים דוגמת מיכאל אוחנה, אור אינברום, דין דוד, ניב זריהן וגם גדי קינדה, שמשחק מעט יותר מאחור. לוי מחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי נתניה, בסכום המוערך בכ-160 אלף דולר נטו, אולם ספק רב אם הקבוצה מעיר היהלומים, שסובלת מקשיים כלכליים גדולים, יכולה לעמוד בחוזה ולהחזיק בשחקן, מה שהביא אותו לחפש אפשרויות אחרות.

באשדוד הבהירו כי השיחה שנערכה בין בן זקן ללוי היום הייתה ראשונית ולא מחייבת והמגעים בין הצדדים צפויים להימשך בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully