וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס נגד אלכסיס סאנצ'ס. גם צ'באנטון תקף: "מתרומם"

אורוגוואי עדיין סוערת, הכוכב המורחק עקץ את שחקן ארסנל: "כדורגל מכוער? שיסתכל קודם כל על המדינה שלו, ללא תארים". צ'באנטון היה בוטה יותר: "תפסיק להתבכיין, שיחקת מול גברים"

AP

אורוגוואי וצ'ילה עדיין סוערות בעקבות אירועי גונסאלו חרה-אדינסון קבאני ברבע גמר קופה אמריקה 2015 שהיה לפנות בוקר, וכעת הגיע תורו של לואיס סוארס להגיב. כוכב ברצלונה, שמרצה עונש הרחקה בעקבות אותה נשיכה מפורסמת של ג'ורג'יו קייליני במונדיאל בברזיל, לא התייחס לתקרית של קבאני (למרות שגם הוא התעמת עם חרה בקופה 2011) אלא בחר לצאת להגנת חבריו שהואשמו במשחק מכוער על ידי אלכסיס סאנצ'ס ("הם אוהבים לריב, לדבר, לדחוף").

כל הממים בעקבות דחיפת האצבע של חרה לישבנו של קבאני

אדום הזוי לקבאני, צ'ילה בחצי גמר הקופה לראשונה מאז 1999

לואיס סוארס חלוץ אורוגוואי מול שחקן צ'ילה גונסאלו חארה 2011. AP
גם הוא הספיק להתעמת עם גונסאלו חרה בקופה 2011. לואיס סוארס/AP

סוארס פרסם סדרת ציוצים בטוויטר וכתב: "שלום לכולם. קודם כל אני רוצה להודות לחבריי לנבחרת שנתנו את הכול בקופה. הם נתנו הכול למען החולצה היפה שלנו והותירו אותי ללא מילים. תודה לכם, אתה הגאווה של אורוגוואי. ולאלו שאומרים שאורוגוואי משחקת מכוערת, מכה, מתווכחת וכו'... תזכרו שזכינו 15 פעמים בקופה אמריקה. מי שמתלונן, שיסתכל קודם כל על המדינה שלו, זו שאין לה תארים. קדימה אורוגוואי, קדימה".

חאבייר צ'באנטון, שחקן העבר של נבחרת אורוגוואי, היה בוטה יותר כלפי סאנצ'ס, שחגג עם נבחרתו עלייה לחצי הגמר אחרי 0:1 דרמטי. "מה אתה רוצה, אלכסיס סאנצ'ס, אתה בכיין. תפסיד להיות כזה. אתה בכיין, מתרומם. הפעם שיחקת נגד גברים".

הקפטן דייגו גודין אמר היום לאנשי התקשורת: "יותר מהפרובוקציה המילולית שהייתה שם, האירוע המצער היה דחיפת האצבע. כולם ראו את זה, אין צורך שאתאר מה הוא עשה. אדי לא הכה אותו, אלא רק דחף את פניו עם היד. אני מקווה שההתאחדות תנהג כפי שנהגו בפיפ"א כלפי סוארס בשנה שעברה. אני לא יודע אם יהיה עונש, אני מקווה שכן".

בינתיים, לוקאס מוני, קשרה הארגנטינאי של פלמנגו, הציג את הגרסה שלו לאקט של חרה במהלך אימון קבוצתו הברזילאית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully