וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על חרה באורוגוואי, מקסי פריירה: "צ'ילה המארחת ורואים את זה"

ההפסד 1:0 לצ'ילה וההדחה ברבע הגמר? באורוגוואי מתעסקים בעיקר בבלם, שנתפס דוחף אצבע לישבנו של קבאני, שהורחק לאחר המקרה. טבארס: "זה מכוער". אלכסיס: "לא הייתי טוב". וגם: הציוץ המאיים של לוגאנו ומיטב הממים

AP
שחקן נבחרת אורוגוואי, אדינסון קבאני. AP
הרחקה הזויה. אדינסון קבאני/AP

אורוגוואי, שזכתה בטורניר הקופה אמריקה האחרון שנערך ב-2011, הודחה הלילה (בין רביעי לחמישי) בשלב רבע הגמר לאחר שהפסידה 1:0 לצ'ילה. למרות ההפסד, במדינה מתעסקים בעיקר בדבר אחד: ההרחקה ההזויה של אדינסון קבאני, שספג כרטיס צהוב שני אחרי התחזות בזויה של גונסאלו חרה, שלמעשה גרם לחלוץ לראות כרטיס אדום.

בדקה ה-63 עדשת המצלמה קלטה את חרה מתעסק עם ישבנו של קבאני, שלא אהב זאת והגיב עם נגיעה קלה בפניו של הבלם הצ'יליאני, שמיד השתטח על כר הדשא. השופט קנה את ההצגה והרחיק את אל-מטאדור בכרטיס צהוב שני. אורוגוואי לא הצליחה לחזור למשחק ואף נותרה בתשעה שחקנים לאחר שגם חורחה פוסילה ספג כרטיס צהוב שני.

"צ'ילה מארחת את הטורניר, וזו התוצאה", אמר מקסי פריירה. "היינו במשחק עד שקבאני הורחק. השופט היה מתוח מאוד ומעציב אותי מה שקרה. חבל מאוד". "בכדורגל משחקים 11 מול 11, לא 11 מול עשרה", אמר אלברו גונסאלס. "צ'ילה יודעת מה לעשות כדי לנצח. שחקנים מהסוג של חרה לא ראויים להערכה". "אמרתי לשופט שההחלטה שלו לא הייתה נכונה", הוסיף המאמן אוסקר טבארס. "ידענו שיהיה קשה מול צ'ילה ועכשיו יש לנו טעם מר. עד להרחקה קבאני שיחק טוב. מכוער מה שחרה עשה". "נצטרך לדבר עם החאריטו הזה כאשר יום אחד עוד ניתקל אחד בשני ברחבי העולם", צייץ הקפטן לשעבר, דייגו לוגאנו.

"היינו טובים יותר, למרות שלא הגענו להזדמנויות רבות", אמר מאמן צ'ילה, חורחה סמפאולי. "ניצחנו יריבה עיקשת מאוד ולא היה לנו קל. אני שמח שעמדנו במשימה ונקווה להמשיך עד לזכייה". "לא הרגשתי טוב במהלך המשחק", הוסיף אלכסיס סאנצ'ס. "הרגליים שלי הרגישו כבדות. למרות זאת, עשינו זאת והעפלנו לחצי הגמר. אין יותר מרגש מזה".

הציוץ המאיים של לוגאנו

עשה זאת בעבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והאוסקר הולך ל... גונסאלו חרה מככב ברשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully