וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי מנהל מגעים עם הפועל תל אביב ומכבי חיפה

הקשר, שצפוי לעזוב את מכבי תל אביב בתום העונה אחרי שלוש שנים, העביר מסרים ליריבה העירונית, אך דרישותיו הכספיות הגבוהות עלולות לטרפד את העסקה. המעבר לכרמל יהיה תלוי ברוני לוי

one

בוידאו: המשחק האחרון של ראדי במדי מכבי תל אביב?

האם זו היא עונתו האחרונה של מהראן ראדי במכבי תל אביב? לוואלה ספורט נודע כי קשר האלופה כבר העביר, דרך נציגיו, מסרים להפועל תל אביב ולמכבי חיפה לפיהם הוא מעוניין לעזוב את הצהובים לאחר שלוש עונות ושלוש אליפויות ולחתום על חוזה ארוך טווח באחת משתי הקבוצות הללו. לקשר יש חוזה לעונה נוספת בקרית שלום, לאחר שהשלים את מכסת מינימום הדקות שנקבעו לו, אולם כרגע נראה כי הוא מעוניין למצוא לעצמו קבוצה חדשה.

ראדי בן ה-32 עבר עונה לא קלה במכבי תל אביב. על פי גורמים המקורבים אליו, הוא סובל מאוד מהיחס של חלק מהקהל הצהוב כלפיו ולא פעם התלונן במהלך העונה כי נמאס לו מכך שהמלחמה בגזענות בתוך המועדון מתנהלת בעיקר על גבו ומכך שהוא תמיד נמצא במרכז העניינים בדברים שלא קשורים לכדורגל. יש לציין כי אם ראדי בסופו של דבר יחליט שהוא כן רוצה להישאר במכבי תל אביב, התמיכה הגדולה שהוא מקבל מרוב אוהדי הקבוצה בשבועות האחרונים, הן במגרש והן בהודעות מחוצה לו, תהיה גורם משמעותי בכך, אולם כאמור, נכון לרגע זה הקומץ עשוי לדחוף אותו למעבר.

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחצה את הכביש? ראדי/ברני ארדוב

גם המעמד המקצועי של ראדי נפגע במהלך העונה האחרונה, מה שמהווה מבחינתו שיקול נוסף שמשפיע על רצונו למצוא קבוצה חדשה. ראדי טען העונה יותר מפעם אחת כי אם פאקו ימשיך בתפקידו כמאמן הקבוצה, הוא יעזוב אותה. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף לא רואה בראדי נכס חשוב כל כך כפי שראה בו בעבר וייתכן כי יאפשר לו להשתחרר מהחוזה ללא תמורה ובכך, גם יחסוך עבור מכבי תל אביב את המשכורת הגבוהה שמקבל ראדי.

ראדי כבר העביר להפועל תל אביב דרישות שכר של כמעט 300 אלף דולר לעונה וכאמור, הוא מעוניין בחוזה ארוך טווח. בוולפסון מחפשים שחקן מבוגר, שיוכל להנהיג את הסגל הצעיר שהקבוצה מתכננת להציב לעונה הבאה. הפועל תל אביב מעוניינת בראדי, אך מוכנה לשלם לו רק סכום נמוך משמעותית מזה שהוא דורש ולכן, הסיכויים, לפחות כרגע, לשידוך בין הצדדים הם קלושים. אם ראדי יירד בדרישותיו באופן ניכר, הוא עשוי לחצות את הכביש. לגבי חיפה ורצונה להביא את ראדי, הדברים פחות ברורים. בעונה שעברה הירוקים רצו מאוד לקלוט את הקשר, אולם זה בחר להמשיך במכבי תל אביב וכעת, האפשרות להביאו תלויה בהחלטה של רוני לוי.

ראדי פרסם בחשבון הפייסבוק שלו תגובה: "ברור לכולם שהפרסומים שכתבים מתוסכלים מנסים לייצר, הם מדמיונם האישי וכשאני רוצה לעזוב או להישאר זה יקרה ביני לבין המערכת שאני עובד בה ויש לה אתר משלה שכולם מעתיקים ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully