וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אייזיאה סוואן הורחק ממשחק נוסף

20.5.2015 / 18:10

הגארד יחמיץ את המשחק השני בסדרה נגד חולון לאחר שבית הדין הרשיעו בשל העימות עם הרוש ואף הגדיל את הקנס שהוטל עליו ב-25 אלף שקלים: "רואים בחומרה נקיטת אלימות פיזית"

one

בית הדין של איגוד הכדורסל הודיע היום (רביעי) על הרחקתו של אייזיאה סוואן ממכבי ראשון לציון ממשחק אחד ושלושה נוספים על קנס, וכמו כן קנס את הגארד האמריקאי ב-25 אלף שקלים בנוסף ל-12 אלף שקלים שנענש בשל הרחקתו. המשמעות היא כי סוואן לא יעמוד לרשות הכתומים למשחק מספר 2 ברבע גמר הפלייאוף מחר נגד הפועל חולון, ויוכל לחזור להמשך הסדרה. בראשון לציון קיוו כי בית הדין יתחשב בעובדה כי מדובר בעבירה ראשונה של השחקן, וכי מדובר בשלב קריטי של העונה, אך התבדו וכעת יצטרכו להסתדר עם שלושה זרים בלבד.

בהחלטת בית הדין נכתב: "אנו רואים בחומרה נקיטת אלימות פיזית על ידי שחקנים כלפי אחרים, קל וחומר שמדובר בליגת העל, במשחק המרכז צפייה של רבים ועשוי להיות מודל לחיקוי של שחקנים צעירים". יש לציין כי מאז מונתה היועץ המשפטית החדשה של איגוד הכדורסל, עורכת הדין רונית אמיר יניב, מועמד שחקן שני ברציפות לדין בעקבות הרחקה, וזאת לאחר שבמשך השנים האחרונות הועמדו שחקנים בודדים בלבד והסתפקו בקנס האוטומטי שבתקנון מנהלת הליגה.

כזכור, סוואן הורחק במהלך הרבע השני בניצחון החוץ של ראשון לציון על חולון 76:80 לאחר ההארכה ביום שבת האחרון. הגארד האמריקאי רשם הטבעה נהדרת, ובשעה שהוא עושה את דרכו לספסל לפסק זמן שלח כתף לכיוונו של גארד הפועל חולון שלומי הרוש. קפטן חולון החזיר בדחיפה לסוואן שבתגובה שלח נגיחה לפניו. השופטים החליטו להרחיק את שחקן ראשון לציון וקבעו עבירה טכנית כנגד הרוש. בסרטוני וידאו שהפיצו אנשי ראשון לציון בימים האחרונים נראה הרוש בהתקפה קודמת לכן נתקל בסוואן ובפורוורד ג'רמיס סמית' וככל הנראה זה מה שהוביל להתלהטות הרוחות.

חמישי, 20:40: מכבי ראשון לציון - הפועל חולון

גארד מכבי ראשון לציון איזיאה סוואן (ימין). נמרוד סונדרס
הכתומים יסתדרו בלעדיו? סוואן/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully