וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את עירוני נס ציונה 56:75

צפו בתקציר: הפעם האלופה לא הסתבכה מול נס ציונה וניצחה בדרך ל-0:2, גם ירושלים רחוקה ניצחון אחד מחצי הגמר אחרי 83:98 מרשים על הפועל תל אביב בדרייב אין, ראשון לציון עלתה ל-0:2 על חולון אחרי 76:79 דרמטי

one

סדרות רבע גמר הפלייאוף נמשכות הערב (חמישי) עם שלוש סדרות נוספות בהן משוחק משחק מספר 2. אחרי הניצחון הדרמטי במשחק הראשון, מכבי תל אביב טיילה במשחק החוץ בנס ציונה עם 56:75, כשהיא משתפת את הקפטן שלה יוגב אוחיון למרות הפציעה בגבו. הפועל ירושלים עשתה צעד גדול לעבר חצי הגמר כשעלתה ל-0:2 על הפועל תל אביב, אחרי 83:98 מרשים בדרייב אין. מכבי ראשון לציון והפועל חולון סיפקו דרמה נוספת בסדרה ביניהן, כשבסיום עלו הכתומים ל-0:2 אחרי 76:79 על קבוצתו של אלעד חסין. שון דאוסן השווה את שיא הקריירה שקלע במשחק 1 בסדרה עם 28 נקודות.

דווין סמית' מכבי תל אביב מול מאיר טפירו עירוני נס ציונה. מגד גוזני
הכתיב את הקצב. דווין סמית'/מגד גוזני

עירוני נס ציונה - מכבי תל אביב 75:56 (0:2 למכבי תל אביב בסדרה)

אחרי ההסתבכות במשחק הראשון בסדרה, מכבי תל אביב לא התקשתה להביס את קבוצתו של נדב זילברשטיין, למרות שחסרה את סילבן לנדסברג, סופוקליס שחורציאניטיס וג'ו אלכסנדר. הצהובים הופיעו עם יוגב אוחיון למרות הפציעה בגבו, ושלטו במשחק ללא עוררין הודות ליכולת טובה של ג'ייק כהן, דווין סמית' וג'רמי פארגו. האלופה רחוקה ניצחון אחד מחצי הגמר, ונס ציונה רחוקה הפסד אחד מסיום העונה שלה.

מכבי תל אביב פתחה בקצב מהיר וטס ל-9:22 ברבע הראשון בזכות יכולת טובה של דווין סמית' בהתקפה. ברבע השני נס ציונה המשיכה להחטיא, וג'רמי פארגו, אלכס טיוס ונייט לינהארט הוליכו את האלופה ל-26:46 במחצית.

הרבע השלישי נפתח בריצת 2:9 של נס ציונה, אבל נקודות של ג'רמי פארגו ובריאן רנדל עצרו את הסחף מבחינת הצהובים, ואחרי 30 דקות לוח התוצאות הראה 41:57 לזכות הצהובים. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, ג'ייק כהן ונייט לינהארט חגגו על היריבה, נס ציונה הרימה ידיים ומכבי תל אביב שייטה ל-56:75 ו-0:2 בסדרה.

קלעו לנס ציונה: מיטשל וואט 14 נקודות ו-9 ריבאונדים, טל דן 10 ו-8 ריבאונדים, לאמיין וילסון 9, גיל אמיתי 7, אור סולומון ופרסטון נואלס 5 כל אחד, מאיר טפירו ואנתוני גודס 3 כל אחד.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 16 נקודות, דווין סמית' 15 ו-6 ריבאונדים, נייט לינהארט 12 ו-11 ריבאונדים, ג'רמי פארגו 10 ו-7 ריבאונדים, בריאן רנדל 7, יוגב אוחיון 5.

הפעם מכבי תל אביב לא הסתבכה. פארגו/מגד גוזני

הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 98:83 (0:2 לירושלים בסדרה)

הפועל ירושלים עשתה צעד גדול לעבר חצי הגמר כשהמשיכה במומנטום החיובי שלה גם בדרייב אין. שחקניו של דני פרנקו שלטו בקצב למן הפתיחה, ברחו ברבע הראשון בזכות יכולת מצוינת של יותם הלרפין, ולמרות קאמבק של הפועל תל אביב ברבע השני ידעו לפתוח פער בזכות ריצת 0:12 לפני המחצית ולהוביל את הסיום. ירושלים עלתה ל-0:2 בסדרה וביום שני תוכל לסגור את הסיפור בארנה, ואולי לגרום לכך שזהו היה משחקה הביתי האחרון העונה של הפועל תל אביב.

ירושלים פתחה טוב עם 2:8 ויכולת מצוינת של יותם הלפרין, שקלע 13 נקודות, הוליכה את ירושלים ל-18:27 בתום עשר דקות. הפועל תל אביב פתחה את הרבע השני עם ריצת 0:10 ונטלה את היתרון בזכות סלים של לארי אובאנון ודוראנד סקוט. אבל אז ירושלים הגיבה בריצת 0:12 בזכות הלפרין ודיון תומפסון והוליכה במחצית 43:50 בזכות שלשה גדולה של בר טימור עם הבאזר.

ברבע השלישי יינסי גייטס ודוראנד סקוט היו המוציאם לפועל בהתקפת הפועל תל אביב, אך רושלים שמרה על יתרונה והוליכה 66:78 בסיומו. תומפסון המשיך לקלוע לירושלם, בר טימור רשם דקות טובות והפועל תל אביב לא הצליחה להתקרב. האורחת ניצלה את ההגנה החלשה של המארחת וירושלים שעטה קדימה עד לניצחון 83:98 ויתרון 0:2 בסדרה.

קלעו להפועל תל אביב: יינסי גייטס 20, דוראנט סקוט 18, לארי אובאנון 17, רביב לימונד 15, יונתן שולדברנד ומתן נאור 2, קרטיס קלי, ווילי וורקמן ויחזקאל סקוורר 2.

קלעו להפועל ירושלים: דיון תומפסון 23, יותם הלפרין 22, בר תימור 18, ליאור אליהו 14, טיווין מקי 10 (8 אסיסטים ושלוש שלשות), ברייסי רייט 6, דונטה סמית' 3, טוני גפני 1.

עוד באותו נושא

צפו בירושלים מביסה את הפועל תל אביב 83:98

לכתבה המלאה
הלפריןם להט, לימונד והפועל תל אביב רדפו/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - הפועל חולון 76:79 (0:2 לראשון לציון בסדרה)

ראשון לציון חסרה את איזייאה סוואן המורקח בגלל פגיעה בשלומי הרוש, הקפטן של חולון נעדר בגלל פציעה, אבל גיבור הסדרה הוא ללא ספק שון דאוסן, שהשווה את שיא הקריירה שלו שוב עם 28 נקודות, והעניק לראשון לציון ניצחון. הכתומים עלו ל-0:2 וייתכן שהמשחק השלישי בסדרה יהיה האחרון העונה של חולון בביתה, והאחרון שלה באולם הפחים. ראשון לציון רשמה ניצחון חמישי העונה מתוך חמישה משחקים נגד חולון, והיא קרובה לחצי הגמר.

ברבע הראשון היתרון החליף ידיים וסל של דומיניק ג'ונסון קבע 17:17 בסיומו. המארחת לא מצאה את היד מחוץ לקשת, אך מנגד חולון לא הפסיקה לאבד והשתיים נותרו צמודות גם ברבע השני שהתסיים ב-29:32 לראשון לציון.

המארחת פתחה את הרבע השלישי ב-4:13, אבל חולון לא נתנה לה לברוח בזכות חמש נקודות רצופות של אלון ספיר וראשון לציון הוליכה 52:53 בתום 30 דקות. שון דאוסן היה אדיר בראשון לציון, אלון ספיר היה האיש של חולון בדקות הראשונות של הרבע האחרון, ודקות הסיום היו דרמטיות. 36 שניות לסיום דאוסן סיים מתפרצת בסל והעלה את ראשון לציון ל-73:75. שון אוונס החטיא אחת משתיים לחולון מהקו. דאוסן קלע מהקו, יועד בן יוסף החטיא שלשה וראשון לציון ניצחה 76:79 ועלתה ל-0:2 בסדרה.

קלעו למכבי ראשון לציון: שון דאוסן 28 נקודות ו-9 ריבאונדים, דומיניק ג'ונסון 14, ניצן חנוכי 11 ו-7 אסיסטים, טוני יאנגר וג'רמיס סמית' 10 כל אחד, ג'קי קארמייקל 6 ו-8 ריבאונדים.

קלעו להפועל חולון: שון אוונס 17 נקודות, דומיניק מגווייר 15 ו-8 ריבאונדים, גוני יזרעאלי 10 ו-7 אסיסטים, ג'ורדן טיילור ולורנס באוורס 8 כל אחד, יועד בית יוסף ואלון ספיר 7 כל אחד, אייזיק רוזפלט 4.

שון דאוסן שחקן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
שוב השווה את שיא הקריירה, שוב ניצח את חולון. דאוסן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully