וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "צריך לבוא בגישה של פלייאוף גם למשחק הבא"

21.5.2015 / 21:28

מאמן ירושלים הזהיר משאננות מול הפועל תל אביב: "החוכמה היא לדעת להמשיך מ-0:2". קטש: "ירושלים עשתה מהלכים גדולים, הבעיה שלי היתה עם הרבע השלישי". חסין: "מרגיז אותי שדאוסן קלע 28"

צילום מסך

הפועל ירושלים נמצאת בדרך הבטוחה לחצי גמר הפלייאוף. אחרי שהתקשו במשחק הבית, השחקנים של דני פרנקו חגגו על הפועל תל אביב בדרייב אין עם 83:98 מוחץ ועלו ליתרון של 0:2 בסדרה. יותם הלפרין, בר תימור ודיון תומפסון הצטיינו אצל האדומים שרחוקים עוד ניצחון אחד מהעפלה חלקה לשלב הבא על חשבון הקבוצה המאכזבת של קטש.

הלפריןם להט, לימונד והפועל תל אביב רדפו/ברני ארדוב

דני פרנקו אמר בסיום: "לכל משחק יש את החיים שלו, רצינו לעשות התאמות מהמשחק הקודם, דברים שלא עבדו לנו טוב. החוכמה לדעת להמשיך מ-0:2, יש לנו עבודה מאוד קשה עכשיו בסיטואציה שאנחנו נמצאים איך אנחנו מגיעים למשחק הבא ולהתנהג כאילו זה המשחק הראשון בסדרה.

פרנקו הזהיר משאננות של שחקניו ואמר: "צריך לבוא בגישה של פלייאוף ובגישה נכונה למשחק ביום שני. הבית שלנו הוא לא מבצר ואנחנו צריכים לעבוד יותר קשה כדי לנצח משחקים, לכולם זה אתגר לנצח את הפועל ירושלים בארנה. נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לבוא בגישה וברוח כדי לנצח את המשחק. לא קל לשחק את המשחקים האלה בלי שום קשר, והצלחנו לבוא לשני המשחקים הנכונים ולנצח אותם, אנחנו צריכים לנצח את המשחק השלישי כי המטרה לא הייתה להוביל 0:2 אלא לנצח את הסדרה ולהגיע לחצי הגמר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
הקבוצה שלו בדרך הביתה. עודד קטש/מגד גוזני

עודד קטש ניסה להסביר מה לא עבד בקבוצה שלו: "מה לא עבד? אני חושב שהתחלנו את המשחק למרות התוצאה יותר טוב ממנה. כדורסל לא משחקים נגד עצמך, אלא נגד קבוצה שעשתה מהלכים גדולים וקלעה 8 מ-12 משלוש בחצי הראשון עם שתי שלשות של מזל, הבעיה שלי הייתה עם הרבע השלישי שקיבלנו 18 נקודות בלי שעשינו עבירה. איבדנו את המשחק שם. בניגוד למשחק הראשון, שבהחלט היה פספוס גדול, היום ירושלים הוציאו לפועל הרבה יותר טוב, נכנסו למשחק והיו שם, השחקנים קלעו באחוזים גבוהים לשלוש, מה שלא היה בתוכנית המשחק שלנו, וזאת הסיטואציה".

"לירושלים יש שחקנים עם יכולות אישיות גבוהות, וזה ללא קשר. כל משחק התפתח אחרת, יכול להיות שקבוצה מוציאה לפועל עם אחוזים יוצאים מן הכלל, ואיך שהרבע השני הסתיים עם השלשה של בר טימור והשלשה של יותם, לפעמים המזל הזה זה כל ההפרש. לפעמים משחק מתפתח בצורה כזאת, בטח מול קבוצה כמו הפועל ירשלים. הבעיה הגדולה שלי זה תחילת הרבע השלישי שלא היינו מספיק אגרסיביים, בטח שלא כמו שצריך להיות בפלייאוף".

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
דרוקר/ברני ארדוב

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר: "משחק פלייאוף טיפוסי עם הרבה לחץ, אגרסיביות, מומנטומים משתנים, החבר'ה שלנו היו שם ואמרתי להם את זה בחדר ההלבשה, גם כשהמומנטום הפך לשלילי והם הפכו את המשחק. היו פעולות גדולות של שחקנים בדקה וחצי האחרונות ועשינו את הדברים הנכונים וקלענו מהעונשין. ניצחנו את המשחק בשיניים, ידענו שיהיו משחקים צמודים בסדרה הזאת, אנחנו צריכים לחשוב אך ורק על יום שני, התקפה אחרי התקפה, אלה הדברים שצריכים להנחות אותנו, הדבר הכי חשוב שהשחקנים ינוחו ולבוא לעוד קרב בחולון".

על כך ששון דאוסן השווה את שיא הקריירה שלו וקלע 28 אחרי שעשה כן במשחק הראשון בסדרה אמר דרוקר: "לא התפלאתי שלא עצרו את שון, דיברתי איתו הרבה מאז המשחק, דיברנו על זה שצריכים להתכונן כי יחליפו עליו שומרים יתכוננו לשחק עליו אגרסיבי, הוא שיחק אחראי ובוגר, אלה הדברים שאני מחפש ממנו, אני מאוד רוצה שהוא ימשיך עם זה. אני חושב שהוא העלה רמה בהגנה, שמים אותו על שחקנים ויש לו את היכולת לעצור כשהוא בא מרוכז, אני מאוד שמח לראות אותו גודל ולא רק בכדורסל, בבגרות".

"צריכים להתוכנן ליום שני", הוסיף דרוקר, "אני לא זוכר את המשחקים הקודמים ואמרתי לשחקנים למחוק אותם. רג'י מילר אמר על הסדרה של קליבלנד אטלנטה שאת העונה הסדירה צריך לזרוק לפח, וממחר נזרוק את המשחק הזה לפח. בכל משחק מתכוננים לדברים אחרים, המון דברים קורים במהלך סדרה, כל משחק איתם זה קרב, לא זוכרים איך ואיפה היה. כל משחק 0:0 ואין זכרונות, למחוק הכל".

שון דאוסן שחקן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
"לא התפלאתי שלא עצרו את שון". דאוסן/ניב אהרונסון

מאמן הפועל חולון אלעד חסין היה מאוכזב מאוד בסיום: "לצערי טעויות קטנות הכריעו את המשחק הזה, שלשה של יאנגר, שלא יודע אם היה צעדים, איבוד כדור לא מחויב המציאות ועונשין. מרגיז אותי דבר אחד - שאני רואה את שון דאוסן עם 28 נקודות, זה לא צריך לקרות, יש לי הרבה כבוד לבחור והוא עושה עונה יוצאת מן הכלל, אבל פעם שלישית שהוא עושה עלינו מספרים כאלה ומסלים שלא צריכים לקרות, אם מגיעים למצב של 13:25 בנקודות הזולות, זה לא מספיק. אתה שם את עצמך בידיים של המזל וזה לא היה איתנו היום. זה לא קל להיות בסיטואציה הזאת, אבל אנחנו צריכים וחייבים לשכוח את המשחק ולחזור לבית שלנו ולנצח את המשחק. אי אפשר לשקוע במשחק הזה, זהו. במדד אנחנו יותר טובים מראשון, אבל רדפנו אחריהם רוב המשחק, הגענו ליתרון של 5 ואיבדנו אותו. זה נופל על הדברים הקטנים ולא פעם ראשונה. אנחנו נצטרך לאסוף את עצמנו ולעשות את הכל כדי לקחת את המשחק הזה, זה משחק שאין ממנו חזרה ואנחנו חייבים לשלוט בריבאונד, לשלוט בנקודות הקלות, וזה הדרך לנצח את המשחקים האלה, לא עשינו את זה כבר פעם שנייה בסדרה הזאת, חבל מאוד, זה לא צריך להיות ככה, אבל זאת הסיטואציה".

אלעד חסין מאמן הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
"מרגיז אותי דבר אחד - שאני רואה את שון דאוסן עם 28 נקודות". חסין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully