וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד עוקבת בדאגה אחר השביתה של נתניה: "דילמה קשה מאוד"

5.5.2015 / 8:37

אשדוד משוכנעת שהשביתה של נתניה, לה נותרו שני משחקים מול מועמדות לירידה, פוגעת בסיכויי ההישארות שלה. בן זקן שוקל לדרוש מהנהלת להקפיא את הירידות, אך פסימי: "סיכוי נמוך שזה יקרה"

one

במ.ס. אשדוד עוקבים בדאגה אחר שביתת השחקנים במכבי נתניה, אשר תיכנס הבוקר (שלישי) ליומה השלישי. ג'קי בן זקן היה משוכנע במוצאי שבת כשחזר מסכנין ששחקני מכבי נתניה ישובו להתאמן עד אמצע השבוע וישחקו בשבת מול הפועל עכו, אבל כעת גם הוא מבין שהשביתה רצינית מאוד ופוגעת באופן ישיר בסיכויי אשדוד להישאר בליגה.

כזכור, למכבי נתניה נותרו שני משחקים עד תום העונה מול הפועל עכו והפועל חיפה, יריבותיה של אשדוד בתחתית. החשש הכבד הוא שנתניה תפסיד לשתיים ותתרום לכל אחת שלוש נקודות בטוחות.

במועדון מתלבטים כיצד לנהוג נוכח השביתה של שחקני מכבי נתניה וקיימת אפשרות שאם עד מחר לא ימצא פתרון ושחקני נתניה ימשיכו לשבות, יפנו באשדוד למנהלת הליגה בבקשה להקפיא את הירידות. החשש בקבוצה הוא שמהלך כזה ישפיע לרעה על שחקני אשדוד ויוציא אותם מריכוז לקראת המשחק בשבת מול הפועל פתח תקוה. "אם היה סיכוי גדול להקפאת הליגה, כבר היינו עושים פנייה כזו", אמרו במועדון. "הדילמה גדולה מאוד, כי אנחנו עדיין תלויים בעצמנו ואם ננצח את שני המשחקים שנותרו לנו, נישאר בליגה בלי טובות של איש. צריך להחליט מה לעשות וכיצד לפעול, אבל זו החלטה בלעדית של ג'קי בן זקן שבינתיים לא קבע מה תהיה האסטרטגיה שלו".

הבעלים של מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן. מגד גוזני
עוקבים בדאגה. בן זקן ביציע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully