וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם מכבי נתניה לא תופיע למשחקים, היא תרד לליגה הלאומית"

2.5.2015 / 20:34

השביתה המתוכננת של שחקני נתניה יוצרת בלגן בקבוצה ועשויה לשנות את המצב בתחתית, כשמנכ"ל ההתאחדות רותם קמר מבהיר: "קבוצה שלא מופיעה, דינה לרדת. בטוח שנתניה לא תרצה שכתם כזה ידבק בה"

one
שחקני מכבי נתניה מוחים מול משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
מסתכנים בירידה. שחקני מכבי נתניה/קובי אליהו

מכבי נתניה מסתכנת בירידת ליגה אם שחקניה ישביתו את המשחקים שנותרו לסיום העונה. מיד אחרי המשחק הערב (שבת) בבלומפילד מול הפועל תל אביב, בו הפסידה הקבוצה 2:1, הבהירו השחקנים פעם נוספת שהם פותחים בשביתה ללא הגבלת זמן ומבחינתם היא תכלול גם את המשחק מול הפועל עכו במחזור הקרוב.

במועדון מאוד לחוצים מהסיטואציה וחוששים מסנקציה חסרת תקדים של ההתאחדות לכדורגל. מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר אמר הערב: "התקנון קובע שקבוצה שלא מופיעה למשחק, דינה לרדת ליגה. אם נתניה לא תופיע למשחקים שנותרו לה, היא תרד לליגה הלאומית".

מכבי נתניה הפסידה 2:1 להפועל תל אביב

רוני לוי מקווה שהצעדים של השחקנים לא ישפיעו

רותם קמר מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל בפגישה עם שחקני מכבי נתניה. ההתאחדות לכדורגל,
רותם קמר בפגישה הקודמת עם שחקני נתניה/ההתאחדות לכדורגל

ומה אם היא תעלה בהרכב הנוער שלה?

"התקנון קובע שקבוצה חייבת לעלות בהרכב החזק ביותר שלה. אם היא לא תעלה בהרכב החזק שלה, היא תעמוד לוועדת המשמעת של ההתאחדות והעונשים יכולים להיות קשים מאוד".

השחקנים מצפים שההתאחדות, הבקרה ומנהלת הליגה יתערבו השבוע ויסייעו להם לקבל לפחות את משכורת פברואר.

"ההתאחדות והבקרה עשו הרבה עבור מכבי נתניה העונה. אנחנו דאגנו להקדים להם תשלומים וניסינו בכל מיני דרכים לסייע. זו קבוצה של בן אדם פרטי ואני מאוד מקווה שהנהלת מכבי נתניה תמצא השבוע פתרונות כדי לסיים את שני המשחקים שנותרו לקבוצה בצורה ספורטיבית".

אנחנו בדיוק 17 שנים למשחק השרוכים וההתאחדות ודאי לא תרצה סיפור דומה העונה.

"אני בטוח שמכבי נתניה לא תרצה שכתם כזה ידבק בה. אנחנו נפעל השבוע ביחד כדי למצוא פתרונות על מנת שהקבוצה תשחק בשני המשחקים שנותרו לה ותסיים את העונה כמו שצריך".

מאמן מכבי נתניה רוני לוי מבין את מה שמרגישים בקבוצות שצריכות את הנקודות בתחתית. "ברור שהמצב לא פשוט", אמר לוי. "השחקנים מרגישים חנוקים וחשים שהם חייבים לעשות צעד דרסטי. אני מאוד מקווה שכל הגורמים יחד יתאגדו כדי למצוא לנו פתרונות על מנת שהשחקנים יחדלו מהשביתה עליה הכריזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully