וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים יחד: סילבן לנדסברג חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב

21.4.2015 / 11:56

הצהובים ממשיכים בבניית הסגל, ואחרי דווין סמית' הם החתימו את הגארד בן ה-25 על חוזה חדש עם אופציה לעונה רביעית. לשחקן אפשרות יציאה רק ל-NBA. דני פדרמן: "רואים בסילבן חלק מהשלד של מכבי"

one

מכבי תל אביב ממשיכה בבניית הסגל שלה לשנים הקרובות והיום (שלישי) החתימה את סילבן לנדסברג על חוזה חדש לשלוש העונות הבאות עם אופציה לעונה רביעית, כשסעיף היציאה היחיד בו הוא ל-NBA. ההחתמה הזאת מצטרפת להחתמתו לאחרונה של דווין סמית' לשלוש שנים, ובמקביל מנהלת הקבוצה מגעים מתקדמים עם יוגב אוחיון בנוגע להמשך דרכו ביד אליהו.

מנכ"ל מכבי תל אביב דני פדרמן: "אחרי חמש עונות בישראל, מתוכן שלוש עונות במכבי תל אביב, ואחרי שסיים את שירותו בצה"ל, אנחנו רואים בסילבן חלק מהשלד של מכבי וכאחד שמתפתח להיות מרכיב משמעותי בסגל הקבוצה. תקופת החוזה הארוכה מעידה על הרצון שלנו לשמור על המשכיות בסגל".

לנדסברג הגיע למכבי ת"א בקיץ 2012 לאחר שכיכב בשורות מכבי חיפה במשך שנתיים, וסיים כמלך הסלים הישראלי בעונת 2011/12. העונה, בשנתו השלישית במכבי תל אביב, הוא עשה קפיצת מדרגה משמעותית. ביורוליג לנדסברג תרם העונה 8.5 נקודות ו-2.5 ריבאונדים ב-18 דקות בממוצע למשחק. משחק השיא שלו היה בניצחון החוץ בלימוז' כאשר קבע שיאי קריירה ביורוליג של 22 נקודות, 9 ריבאונדים ומדד 28. במשחק החוץ מול ז'לגיריס הוא צלף 20 נקודות ובבית מול ריאל מדריד קלע 16. ב-9 מ-19 המשחקים בהם שותף ביורוליג הוא קלע בספרות כפולות.

בליגת העל סילבן ללנדסברג ממוצע של 12.9 נקודות, שני לדווין סמית ושלישי בליגה בין הישראלים. בנוסף, לנדסברג מוריד בליגת העל 5.1 ריבאונדים למשחק ב-25 דקות בממוצע. בליגה היו לו העונה מספר תצוגות גדולות: 31 נקודות בחוץ מול מכבי חיפה, 31 נקודות בבית מול נס ציונה (כולל 6 שלשות) ו-29 נקודות (7 שלשות) בחוץ מול הפועל חולון.

שחקן מכבי תל אביב, סילבן לנדסברג מול שחקן פנרבחצ'ה אולקר, בוגדן בוגדנוביץ'. ברני ארדוב
ממשיך בצהוב. סילבן לנדסברג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully