וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון עלתה לגמר אחרי דרמה נגד רמת השרון

האדומים ניצחו בתום מותחן 26:27 את א.ס. רמת השרון המפתיעה באורנים, והשלימו 1:2 בסדרת חצי הגמר בדרך לסדרה עם מכבי ראשון לציון שתחל ב-8 במאי. עידן מימון שסיים עם שבעה שערים: "המסורת והניסיון שלנו עשו את ההבדל"

עידן מימון שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד. ברני ארדוב
לא היינו רחוקים מלקבל את משחקו האחרון בקריירה. עידן מימון/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון ומכבי ראשון לציון - זו השורה התחתונה ממה שצפוי לנו בגמר סדרת הפלייאוף בכדוריד שתחל ב-8 במאי. האדומים ניצחו היום (שישי) במשחק השלישי והמכריע בסדרת חצי גמר הפלייאוף ברמת השרון 26:27 (14:12) אחרי דרמה גדולה ולאחר שלקבוצה המקומית הספיק תוצאת שוויון כדי להעפיל לגמר. אלו היו יכולות להיות 60 הדקות האחרונות בקריירה של הגדול מכולם עידן מימון, אבל הוא עצמו עם שבעה שערים, כולל השער שהוביל לניצחון, היה ענק, כל זאת לצד המנהיגות ברגעים שהפועל ראשון לציון הייתה בפיגור של ארבעה שערים במחצית הראשונה לניצחון.

בסיכומה של סדרה, 1:2 להפועל ראשון לציון, כאשר שניים מהמשחקים הסתיימו על חודו של שער אחד, והמשחק הראשון הסתיים בהפרש של שלושה שערים. רמת השרון זכתה למחמאות גדולות על עונה נפלאה ועל ההעפלה לחצי גמר הפלייאוף לראשונה בתולדותיה. קרוב לאלף צופים נהנו מחגיגת כדוריד נפלאה באולם המקומי של רמת השרון 'אורנים'. "הייתה סדרת מאוד קשה, ונלחמנו כדי לא לסיים את העונה הזו", סיכם מימון. "משחקים כאן הוכרעו בהפרש של שער, ומגיע לרמת השרון הרבה כבוד. זו קבוצה מצוינת שנתנה פייט, ובכלל הייתה כאן אווירה אדירה של פלייאוף היום. בהחלט אפשר לומר שהמסורת והניסיון שלנו עשו את ההבדל, ואנחנו נלך לנוח קצת וליהנות, ונתחיל לחשוב בקרוב על הגמר מול מכבי ראשון לציון".

כבשו לרמת השרון: אובראד ראדולוביץ' 9 מ-15, עמית גל 7 מ-9, דניאל שקלים 4 מ-5, אלכס סיצ'נקו וגלורי אופור 2 כל אחד, בן ליברטי וטונדי עבדול-ראשיד 1 כל אחד. כבשו להפועל ראשון לציון: עידן מימון 7 מ-10, דרשקו מרוולייביץ' 5 מ-6, סשה צ'ודונובסקי 4 מ-5, ירמי סידי 3 מ-5, פיליפ מריאן 3 מ-6, עופר לוזון 2 מ-3, ערן צרפתי, טל הרשקוביץ ועוז חממי 1 כל אחד.

משחקי הגומלין במשחקי המבחן התקיימו היום, כאשר מ.כ חולון ניצחה 19:27 את הפועל קרית אונו, והבטיחה את הישארותה בליגה הבכירה. אונו כבר הוליכה בהפרש של שני שערים, אבל הפינאלה היה של חולון, שממשיך את החגיגות במועדון אחרי הזכייה אמש של קבוצת הנשים באליפות המדינה. במשחק השני, בני הרצליה מליגת העל ניצחה 20:26 גם במשחק הגומלין את מכבי פתח תקוה ושרדה בליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully