וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אלי-אופ נדיר בארצות הברית, מסי קיבל הצעה עלובה

אנג'לו שארפלס, לשעבר שחקן הארלם גלובטרוטרס, סיפק ביצוע מדהים. הארגנטינאי כנראה לא יעבור לאורוגוואי, להטוטן גרם להזאר (וגם לניימאר) להתבלבל, וגם: התחתונים המדוברים בכדורגל

16:00: אלי-אופ כזה לא רואים כל יום

אנג'לו שארפלס הוא גארד אמריקאי בן 25 עם עבר בקבוצת הארלם גלובטרוטרס. אם כך, זה לא צריך להפתיע שבאמצע השבוע הוא סיפק את המהלך הנדיר הזה:

אהבתם? אז תראו מה שארפלס עשה בעבר לבן וואלאס:

13:15: מסי מקבל הצעה מאורוגוואי

הקומיקאי האורוגוואי רפא קוטלו, הגיע לברצלונה כדי לראיין את לואיס סוארס ונפגש גם עם לאו מסי. במהלך השיחה בקצרה ביניהם, קוטלו הפתיע כשהוא הציע לארגנטינאי לעזוב את ברצלונה לטובת קבוצת סרו ממונטבידאו תמורת משכורת של 75,000 פסוס אורוגואיים, שהם בערך 2,500 יורו. מסי חייך והבטיח להחזיר תשובה אחרי הקופה אמריקה בקיץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

11:48: התחתונים הכי מדוברים בכדורגל העולמי

במהלך החגיגות אחרי ניצחון החוץ המרשים של נאפולי 1:4 על וולפסבורג, פאוזי גולאם פשט את בגדיו וחשף תחתוני בוקסר של דראגון בול. מאז הרשתות החברתיות גועשות וכולם מנסים להמציא את הבדיחה הכי טובה על פריט הלבוש הלא שגרתי של גולאם.

שחקני נאפולי, גונסאלו היגואין, פאוזי גולאם. AP
שחקני נאפולי, גונסאלו היגואין, פאוזי גולאם/AP

10:09: אדן הזאר קצת מתבלבל

שון גרנייה, צרפתי בן 30 שנולד בשם ארנו גרנייה, הוא להטוטן כדורגלן מפורסם. גרנייה שיחק בטרואה ובאוקזר בצעירותו, אבל נטש את המגרש בגלל פציעות. זה לא מנע ממנו להפוך את יכולת הכדרור שלו לידועה ואפילו לפרנסה. אתמול הוא העלה לרשת את תוצאת המפגש שלו עם אדן הזאר וגם התנצלות. ואם כבר גרנייה, אז יש הוספנו קטע מהמפגש שלו עם ניימאר מ-2012.

9:31: ראחים על הכוונת

המו"מ המתמשך והמפרך של ראחים סטרלינג עם ליברפול, הפך את שמו של קשר נבחרת אנגליה לשם נרדף לרודף בצע. סטרלינג מרוויח היום כ-30 אלף ליש"ט לשבוע, אבל על פי הדיווחים, דחה לאחרונה הצעה לחתום על חוזה חדש במסגרתו הוא ירוויח 100 אלף לשבוע. באנגליה יצאו לרחוב ובדקו מה נשות הממלכה חושבות עליו

8:25: הילד שרצה לאמן את אסטון וילה

צ'רלי פאי, רק בן 6 וכבר אוהד מסור של אסטון וילה, רצה להפוך למאמן הקבוצה אחרי פיטוריו של פול לאמברט מוקדם יותר העונה. צ'רלי דרש שלחוזהו יוכנס סעיף לפיו על כל ניצחון הוא יקבל בונוס בדמות חטיף שוקולד, ושכמענק חתימה הוא יקבל כדור חתום על ידי שחקני הקבוצה, כמה ממתקים ובובה של מתאבק WWE. הנהלת וילה שלחה לו מכתב תודה על ההתעניינות בג'וב, אבל בחרה בטים שרווד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully