וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ו אלכסנדר סובל ממתיחה בלבד, צפוי להיות כשיר לאלבה ברלין

6.4.2015 / 10:27

הפורוורד עבר בדיקת MRI, בסיומה התברר כי פציעתו אינה חמורה כפי שחשבו. ג'ייק כהן על ה-72:89 בדרבי: "לקח לנו זמן להתחמם". הצהובים יתלוננו על הקריאות נגד שמעון מזרחי

one

1. מכבי תל אביב נכנסת לשבוע החשוב ביותר שלה בעונה האירופית ברגל ימין, לאחר שאת מכשול הדרבי היא ניצחה אמש (ראשון) 72:89. המאמן גיא גודס החמיא לשחקניו על "משחק קבוצתי" ועל כך שניכר ה"מאמץ של כולם". גודס הזכיר את המשחק החשוב ביום חמישי והגדיר אותו כמשחק "על עונה שלמה". כפי שפורסם כאן לגבי דווין סמית', קיימת אופטימיות מרובה בקבוצה שהשחקן ימשיך לשנתיים נוספות, זאת למרות ההתעניינות הגוברת מקבוצות שונות באירופה.

"סיימנו עם יתרון טוב את המשחק, אבל לקח לנו זמן 'להתחמם'", אמר ג'ייק כהן, "במחצית השנייה העלנו את רמת האינטנסיביות וזה היה השינוי, זה נתן לנו הזדמנות לרוץ ולעשות סלים קלים". על הטקס לזכרו של אורי שלף אמר כהן: "זה מצב לא קל עבור כולם. אלו דברים שחשובים הרבה יותר מעבר ליריבות של שני מועדונים. אבל ברגע שעלינו למגרש התרכזנו בו".

2. לפני המשחק ערכה הנהלת מכבי תל אביב טקס מרגש לזכרו של אורי שלף, שבמהלכו קיבל אחיו, גור שלף, תמונה של השניים. בסיום נעמד הקהל וכיבד את זכרו של שלף במחיאות כפיים. על המחווה המרגשת העיבו קריאות של קומץ מאוהדי הפועל תל אביב, אשר מיד בתום הטקס החלו לצעוק קריאות נאצה נגד שמעון מזרחי. "חבל שלא לא יודעים לכבד", אמר באכזבה אחד מאנשי מכבי. הצהובים מתכוונים להגיש תלונה על הקריאות המכוערות שנשמעו לאורך כל הערב, אותן ציינו גם השופטים בדו"ח השיפוט. במהלך רוב המשחק נאלצו מאבטחים ושומרים לעמוד בשורה הראשונה וליצור הפרדה בעזרת גופם, זאת כדי למנוע מהאוהדים האדומים להתקרב ליציע מתחתם, בו ישבו אוהדי מכבי, ששרו במהלך המשחק בגנות הפועל וסלים טועמה. אגב, במהלך המשחק היו"ר, שלא יכול היה להתאפק עוד, לקח את המיקרופון והפציר בקהל: "די כבר, מספיק עם זה מיד".

סנטר מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
יהיה כשיר לאלבה למרות הכאבים. סופו/ברני ארדוב

3. ועתה, לאחר שהצהובים החזירו את הפועל למאורה וניצחו בדרבי היוקרתי, הם מתכוננים למשחק על כל הקופה במסגרת היורוליג מול אלבה ברלין בחמישי. "זה משחק של להיות או לחדול", הדגיש גודס. בקבוצה אגב פנו להנהלת היורוליג, בבקשה שהמשחק בין השתיים ייערך באותה שעה שבה ייערך המשחק בין הכוכב האדום בלגרד לבין פנאתינייקוס, שהתוצאה בו עשויה להיות גורלית עבור אלופת אירופה. "מדובר ביריבה קשוחה", אמר ג'ייק כהן, "הולך להיות מאבק עיקש וחשוב. חשוב שצברנו ניצחון בדרבי, זה ייתן הרגשה טובה ביום חמישי".

סילבן לנדסברג, שחזר לאימונים, צפוי לטוס עם הקבוצה וייתכן שיזכה לדקות משחק ראשונות מאז שחזר מהפציעה. ג'ו אלכסנדר, שסובל ממתיחה בשרירי הירך, עבר בדיקת MRI בסיומה התברר כי הוא בסובל ממתיחה קלה בלבד והוא צפוי לעמוד לרשותו של גודס בברלין. סופוקוליס שחורצאניטיס סובל מכאבים בברכו אך ישחק.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 72:89

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully