וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנסה לקדם את המגעים עם סמית': "משמח שרוצים שאשאר"

21.3.2015 / 14:26

כפי שפורסם בוואלה ספורט, הצהובים אופטימיים לגבי חידוש החוזה, חרף ההתעניינות הגוברת בשחקן מצד קבוצות בספרד ורוסיה. סמית' שומר על עמימות: "במכבי תומכים בי בשנים שאני כאן"

ברני ארדוב

לאחר שניצחה ביום חמישי את ז'לגיריס קובנה בטופ 16 ביורוליג, מכבי תל אביב החלה בהכנות לקראת המשחק הפיקנטי מול הפועל ירושלים. המאמן גיא גודס אמר לשחקניו לקראת המשחקים הקרובים כי צריך "ללכת צעד צעד".

כפי שפורסם כאן, במכבי רוצים להחתים את דווין סמית', על חוזה מחודש לשנתיים נוספות והחלו בשיחות עמו. הצהובים אופטימיים לגבי החתמתו והצלחת המו"מ. אולם היכולת המשובחת שהשחקן מציג העונה גורמת ללא מעט קבוצות להתעניין בו, כשהצהובים מודעים היטב כי הוא צפוי לקבל הצעות כספיות גבוהות מקבוצת עשירות בספרד וברוסיה.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
אופטימיות מול עמימות. דווין סמית'/GettyImages

בשיחה עם וואלה ספורט אמר סמית': "מכבי תל אביב תומכים בי בשנים שהייתי כאן. אם רוצים שאשאר זה משמח אותי", הוא אומר. עם זאת, בתשובה לשאלה האם ימשיך לעונה נוספת העדיף השחקן לשמור על עמימות: "אני כאן לעשות את העבודה שלי ולא דואג לדברים אחרים".

על המשחק אמר סמית': " זה לא היה משחק יפה, אבל היו לנו פעולות הגנתיות נכונות. ניצחנו וזה מה שחשוב. לפעמים לא היה לנו במשחק את הקצב הנכון, אז זה גרם להתקפה שלנו להיתקע. נצטרך לשפר את זה, בשביל זה יש אימונים. נצטרך לשפר את ההוצאה לפועל. היה לנו קשה לפעמים בהתקפה כי לא שמרנו על קצב נכון".

"לגבי ההצלבה, ניקח את זה משחק אחר משחק. לא משנה מה היריבות עושות, והאם פנאתינייקוס מנצחת או לא, אנחנו צריכים לדאוג שננצח. חשוב שהשגנו ניצחון על ז'לגיריס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully