וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 72:89

מחצית שנייה מצוינת של היינס, פארגו ורנדל הכריעה את האדומים, והעניקה למכבי תל אביב ניצחון גדול לפני המשחק המכריע נגד אלבה ביורוליג. אוהדי הצהובים הניפו כרזה בטקס לזכר שלף: "משפחת שלף משתתפים בצערכם"

one
פורוורד מכבי תל אביב דווין סמית'. ברני ארדוב
סמית' ומכבי תל אביב לא מעדו לפני הקרב בברלין, לימונד/ברני ארדוב

המחזור ה-26 בליגת העל יצא לדרך הערב (ראשון) עם הדרבי התל אביבי הגדול בו הביסה מכבי תל אביב את הפועל תל אביב 72:89 ביד אליהו. שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים עד כה העונה, והמאזן עומד על 1:3 לטובת הצהובים. אחרי מחצית ראשונה צמודה, סחפו ג'רמי פארגו (17 נקודות), מרקיז היינס (16 נקודות) ובריאן רנדל (15 נקודות) את הצהובים למחצית שנייה מצוינת בה האלופה ברחה לאדומים והפכה את דקות הסיום לגארבג' טיים. עבור האלופה מדובר בשבוע מאתגר במיוחד שכן ביום חמישי היא תתייצב בברלין למשחק שיקבע את גורל העונה האירופית שלה, בקרב ישיר על מקום בהצלבה.

לפני המשחק ערכה הנהלת מכבי תל אביב טקס קצר לזכרו של אורי שלף המנוח, מנהלה המקצועי של הפועל תל אביב שהלך לעולמו במפתיע לפני שמונה ימים. אוהדי שתי הקבוצות מחאו כפיים לזיכרו של שלף, ואחיו גור, שגם פרשן את המשחק עבור הערוץ הראשון, קיבל תמונה משותפת שלו ושל אחיו, ואוהדי מכבי תל אביב הניפו כרזה בה נכתב "משפחת שלף משתתפים בצערכם". לאחר הטקס שרו אוהדי הפועל תל אביב שירי נאצה נגד שמעון מזרחי. כמו כן, אוהדי מכבי שרו בגנות סלים טועמה, ושמעון מזרחי דרש מהם להפסיק.

במהלך המשחק אירעה תקרית, כאשר מחסום שאמור למנוע מאוהדי הפועל לשבת ב-3 השורות הראשונות ביציע נפל, וכוחות האבטחה שעלו כדי להשיבו למקומו התעמתו עם האוהדים האדומים.

מוכנה למכבי תל אביב: ניצחון חמישי ברציפות לאלבה בליגה הגרמנית

גור שלף (מרכז) וקפטן מכבי תל אביב יוגב אוחיון (שמאל) בטקס לזכרו של אורי שלף. ברני ארדוב
הטקס איחד לרגע בין אוהדי מכבי תל אביב והפועל תל אביב/ברני ארדוב

רבע 1

שתי הקבוצות הלכו פנימה בדקות הפתיחה, ושלשה של לארי אובאנון העלתה את האדומים ליתרון ראשון עם 6:7. הצהובים הגיבו בהמשך בריצת 0:6, אבל החטאות ואיבודי כדור מנעו מהם לפתח מומנטום. 2:42 דקות לסיום הרבע נכנסו שחורציאניטיס והיינס במכבי, והצהובים הוליכו 20:24 בתום הרבע הראשון.

גארד מכבי תל אביב ג'רמי פארגו (ימין) מול שחקן הפועל תל אביב דיז'ון תומפסון (שמאל)\. ברני ארדוב
פארגו מול תומפסון/ברני ארדוב

רבע 2

הרבע השני היה מפוזר מצד שתי הקבוצות. יינסי גייטס ויהונתן שולדבראנד ייצרו נקודות עבור האדומים, ואיבודי כדור של פארגו מנעו מהצהובים לברוח. אבל לקראת סוף הרבע מרקיז היינס היה חם, המסירות של פארגו הגיעו לידיים הנכונות, וריצת 2:11 בדקות הסיום אפשרה למכבי תל אביב לרדת למחצית ביתרון 34:45.

סנטר מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
שחורציאניטיס בדרך לסל הפועל תל אביב/ברני ארדוב

רבע 3

מכבי תל אביב פתחה מצוין את הרבע עם נקודות של רנדל ושלשה של פארגו, ועלתה ליתרון 10. הקצב היה מהיר ודווקא שיחק לידיה של הפועל תל אביב, שהצליחה לצמק בזכות דקות טובות של רביב לימונד ופעולות טובות של דיז'ון תומפסון בהגנה, כולל גג אדיר שהוריד לדווין סמית'. נקודות של ג'ייק כהן וסמית' שמרו על היתרון צהוב, ומכבי תל אביב הובילה 55:67.

אוהדי הפועל תל אביב (למעלה) ואוהדי מכבי תל אביב (למטה). ברני ארדוב
אווירה טובה בהיכל/ברני ארדוב

רבע 4

רביב לימונד היה מצוין בתחילת הרבע האחרון והשאיר את האדומים בתמונה. מרקיז היינס המשיך לקלוע עבור המארחת, ואיבודי כדור של הפועל תל אביב אפשרו לצהובים לרוץ למתפרצות. פארגו מצא את חבריו, היינס צלף, רנדל הטביע ושלשה של פארגו העלתה את מכבי תל אביב ל-63:82 כשנותרו 3:34 דקות לסיום. הדקות האחרונות היו גארבג' טיים בו הצהובים חגגו על המגרש עד לניצחון 72:89.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 17 נקודות ו-8 אסיסטים, מרקיז היינס 16 (4 מ-9 לשלוש), בריאן רנדל 15, ג'ייק כהן 12 ו-8 ריבאונדים, אלכס טיוס 11 ו-12 ריבאונדים, דווין סמית' 8, סופוקליס שחורציאניטיס 6, יוגב אוחיון 4.

קלעו להפועל תל אביב: רביב לימונד 18 נקודות ו-6 אסיסטים, יינסי גייטס ודיז'ון תומפסון 13 כל אחד, מתן נאור ויהונתן שולדבראנד 8 כל אחד, לארי אובאנון 6, ווילי וורקמן 4, יחזקאל סקוורר 2.

ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully