וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה למכבי תל אביב: ניצחון חמישי ברציפות לאלבה בליגה הגרמנית

קבוצתו של אוברדוביץ' גברה בחוץ על ארטלנד 73:78 ותתרכז במאבק שמחכה לה מול אלופת אירופה ביום חמישי, במשחק בו המנצחת תבטיח מקום בהצלבה של היורוליג. פנאתינייקוס זכתה בגביע היווני, משחק גדול למטה וורלד פיס בקאנטו

שחקן אלבה ברלין ג'ונתן טאבו. Regina Hoffmann, GettyImages
עכשיו הראש במכבי תל אביב. ג'ונתן טאבו/GettyImages, Regina Hoffmann

אלבה ברלין מוכנה למכבי תל אביב. הקבוצה של סאשה אוברדוביץ' תארח ביום חמישי הקרוב את מכבי תל אביב למשחק שהמנצחת בו מבטיחה את מקומה בשלב ההצלבה של היורוליג, והערב (ראשון) אלבה דילגה מעל ארטלנד דראגונס במסגרת הליגה כשניצחה אותה בחוץ 73:78. היה זה ניצחונה החמישי ברציפות של אלבה בליגה, והיא מדורגת שנייה בטבלה אחרי באמברג. עתה אוברדוביץ' ושחקניו יתמקדו במאבק שמחכה להם ביום חמישי.

אלבה פתחה יתרון קטן ברבע הראשון עם 17:23, והצליחה לשמור על יתרונה עד למחצית בה הובילה 33:39. ברבע השלישי ארטלנד התקשתה בהתקפה, ואלבה הגדילה את יתרונה ל-51:62 בתום 30 דקות משחק. ברבע האחרון ארטלנד הצליחה לצמק את התוצאה, אך לא לחולל מהפך, ואלבה ניצחה

שחקן פנאתינייקוס אסטבן באטיסטה עם הגביע היווני

* פנאתינייקוס, לה מצפה ביום חמישי משחק גורלי בבלגרד נגד הכוכב האדום, חגגה הערב זכייה בגביע היווני אחרי שניצחה בגמר את אפולון פטראס 53:68. דימיטריס דיאמנטידיס ופוטסיס הוליכו את הירוקים ליתרון מבטיח של 20:39 במחצית, ובהמשך פאו שמרה על יתרונה עד לניצחון. דיאמנטידיס הוליך את קלעי פאו עם 13 נקודות.

* קאנטו הביסה בקלות 67:93 את אופה קאפו ד'אורלנדו החלשה, כאשר היא מובילה ב-18 הפרש כבר בסיום הרבע הראשון וב-25 בהפסקה. מי שכיכב עבור המנצחת היה לא אחר מאשר מטה וורלד פיס, שב-18 דקות בלבד הספיק לקלוע 19 נקודות ולהוריד תשעה ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully