וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "גלאטסראיי זה ה-משחק, נצטרך להיות במיטבנו"

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת הקרב הגורלי (ה', 21:05, חי בוואלה! ספורט): "יש עומס גדול על השחקנים ועייפות, צריך לחרוק שיניים". אוחיון ישחק. סופו איים על צלם וואלה

צילום ועריכה: קובי אליהו

כמה מספר ימים שגיא גודס מדבר על המשחק הקרוב מול גלאטסראיי (חמישי, 21:05, שידור חי בוואלה ספורט) כעל משחק עונה, כזה ממנו אין דרך חזרה. ניצחון של הצהובים בצירוף הפסד של אלבה ברלין לפנאתינייקוס במשחק המקביל ישלח את אלופת אירופה להצלבה כבר מחר, אולם הפסד ישלח את גודס ושחקניו לברלין למחזור האחרון, למשחק ממנו קבוצה אחת תעפיל להצלבה, ואחרת תלך הביתה. תרחיש אפשרי נוסף כולל ניצחון של מכבי כמו גם ניצחון של אלבה על פאו, וגם במקרה כזה, הכל יוכרע במחזור הסיום בברלין. יוגב אוחיון, שהחמיץ את משחק הליגה האחרון מול הפועל חולון, ערך אימונים מלאים וצפוי להיות כשיר להתמודדות. "יוגב עדיין לא 100%, אבל הוא ישחק", אמר גיא גודס במסיבת העיתונאים. "הוא יצטרך לתת דקות. לכל אחד יש פציעות קטנות, כל אחד סוחב משהו, אבל מחר זה לא משנה מה כואב ומה לא כואב".

"כולם מודעים ומדברים על חשיבות המשחק מחר", אמר המאמן במסיבת העיתונאים. "זה אולי אחד המשחקים החשובים שלנו בטופ 16, המשחק של העונה, אבל עוד יהיה לנו סיכוי בכל מקרה בשבוע הבא. מבחינתנו המשחק מחר הוא הכי חשוב שלנו וייתן לנו הזדמנות לדעת אם אנחנו בפנים או לא, כמובן עם מבט לאלבה נגד פנאתינייקוס. זה יום חשוב לנו, אנחנו רוצים להגיע מוכנים ואגרסיביים ולנצח. אנחנו צריכים להיות במיטבנו, להביא את כל האנרגיות למשחק הזה. הקהל חשוב מאוד במשחק הזה. רוצים שהוא ייתן לנו אנרגיות, עידוד. השחקנים מודעים לחשיבות המשחק ויתנו הכול כדי לנצח".

על היריבה שלו מחר אמר המאמן: "אם מסתכלים על התוצאות של גלא בתקופה האחרונה, רואים שהם לא מוותרים בקלות. אני מכיר את הסיטואציה וגם הייתי במצב דומה בהפועל חיפה בעבר. דווקא התקופות האלה הכי מסוכנות לאלה שמשחקות נגד הקבוצה. אתה משחק משוחרר מאוד, רוצה להראות את היכולות שלך למען העונה שלאחר מכן, ולכן אני חושב שאסור להמעיט בערכם. גלאטסראיי קבוצה מנוסה מאוד עם הרבה יכולות התקפיות וכוח אש התקפי. ההתחלה שלנו חשובה מאוד, אנחנו צריכים להיות אגרסיביים מההתחלה, גם בהתקפה וגם בהגנה ולא לתת להם להרגיש בנוח".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. קובי אליהו
דרוך. גודס/קובי אליהו

על הסגל החסר שלו לאחרונה אמר גודס: "המצב יותר מורכב ממה שהוא נראה. אין מה לעשות, זה הרכב השחקנים כרגע, ברור שרצינו את החיזוק של גל מקל ובגלל שלא הצלחנו להחתים אותו, אנחנו נמצאים במצב בו אנחנו נמצאים. יש עומס גדול על השחקנים ועייפות. גם כשהיו פה ניצחונות גדולים, אני הסתכלתי מעבר לאף וידעתי שיבואו ימים קשים עם עייפות. ישבתי לבדוק יחס של דקות של שחקנים מרכזיים אצלנו לעומת שחקנים מרכזיים באירופה. אצלנו השחקנים משחקים הרבה יותר ויש לזה תוצאות. זו תקופה בה כל אחד צריך לחרוק שיניים ולהמשיך לעבוד קשה. אנחנו מנסים להוריד את האימונים החזקים שלנו. אין לנו גם הרבה אימונים".

ג'ו אלכסנדר הוסיף: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. יש לנו ביטחון בעצמנו, יש לנו ביטחון בצוות המקצועי שהכין אותנו למשחק הזה. כולנו מבינים את משמעות המשחק, מוכנים, ונגיע מחר מפוקסים למשחק. אני חושב שקשה לצפות איך גלאטסראיי תשחק, זה המצב הכי לא צפוי כי קבוצות שאין להן מה להפסיד יכולות לבוא בטירוף או באדישות אז אתה אף פעם לא יודע מה יהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר. קובי אליהו
"יש לנו ביטחון בעצמנו, יש לנו ביטחון בצוות המקצועי שהכין אותנו למשחק הזה". אלכסנדר/קובי אליהו

תקרית לא נעימה נרשמה במהלך אימון מכבי תל אביב הערב (רביעי) שהיה פתוח לתקשורת בדקותיו האחרונות. צלם וואלה ספורט קובי אליהו, שצילם את השחקנים לצד אנשי תקשורת אחרים אחרים, כיוון את העדשה אל עבר הסנטר סופוקליס שחורציאניטיס, שלא כל כך אהב זאת, בלשון המעטה. היווני, שניצב על קו העונשין, אמר לאליהו: "תזיז את המצלמה המזוינת או שאזרוק את הכדור על הפנים המזויינים שלך". לאחר מכן אלכס טיוס עמד בין השניים בניסיון ליצור חיץ מסוים, אך גם זה לא עזר. סופו פנה אליו ואמר: "תזוז כדי שאזרוק את הכדור על המזדיין הזה". עוד פרק בשרשרת התקריות של סופו.

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
עצבני. סופו/קובי אליהו

היריבה מגיעה למשחק מרוסקת לגמרי, מהמקום האחרון בבית ה', עם עגום של 10:2, לאחר שכבר מזמן איבדה סיכוי להגיע להצלבה. הטורקים סוחבים רצף בן תשעה הפסדי יורוליג, כשמרבית מכוכביהם - בין היתר קרלוס ארויו - נטשו את הספינה. בסיבוב הראשון נאלצה מכבי לעבוד קשה מאוד לפני שניצחה 94:97, וגם מחר היא תהיה חייבת לעצור את זוראן ארצג המצוין, שהצטיין מולה עם 29 נקודות בסיבוב הראשון.

שותף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully