וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: השחקנים פתחו בשביתה: "נשבית גם משחקים"

24.3.2015 / 10:25

אחרי שההנהלה הבטיחה שיקבלו רק את משכורת ינואר ולא התחייבה לגבי משכורת פברואר, השחקנים הודיעו על השבתה מיידית: "מבחינתנו אין הגבלת זמן". המנכ"ל רועי דניאל: "זו לא החלטה שצריך לקבל אם הם רוצים להיות חכמים ולא צודקים, אבל אני איתם". גם מחלקת הנוער בדרך להשבת

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בוידאו: מכבי נתניה מנצחת 1:3 את הפועל פתח תקוה בשבת

שחקני מכבי נתניה פתחו הבוקר (שלישי) בשביתה. השחקנים הגיעו הבוקר למתקן האימונים שם קיימו איתם המנכ"ל רועי דניאל וחברי ההנהלה שיחה במהלכה הבטיחו להם כי עד יום שישי הם יקבלו את משכורת ינואר. השחקנים אמרו כי הם דורשים לקבל גם את משכורת פברואר עד ליל הסדר, ההנהלה הבהירה שאין לה תשובות לגבי משכורת פברואר כרגע, ובתגובה השחקנים הודיעו שהם פותחים בשביתה. גם מחלקת הנוער וכל קבוצות הילדים בדרך להשבתה.

כבר אחרי המשחק מול הפועל פתח תקוה במוצאי שבת (1:3) נפגשו כמה משחקני הקבוצה כדי לתאם עמדות לקראת הפגישה עם ההנהלה, והחליטו שלא לקבל הצעה שלא תכלול את קבלת שתי המשכורות גם יחד. "אין מבחינתנו הגבלת זמן לשביתה", אמר אחד השחקנים בצאתו מהשיחה. "אנחנו נשבות מאימונים וגם ממשחקים עד שנקבל את כל הכסף שמגיע לנו".

המנכ"ל רועי דניאל אמר אחרי הפגישה:"ברגע שהם יחזרו להתאמן אנחנו כמובן נמשיך לתת גז ולא נרפה. אני יכול להבין את השחקנים כי הם לא רוצים להרגיש שהם יושבים בחיבוק ידיים ולא עושים שום דבר, אבל אם הם רוצים להיות חכמים ולא צודקים אני לא חושב שזו החלטה שצריך לעשות, אבל אני איתם. אני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד שלא קיבל שתי משכורות. בימים הקרובים כנראה תהיה משכורת אחת, משכורת שנייה אני לא יודע מתי אוכל לשלם להם. ככה נסחוב עד סוף העונה, המשכורות תשולמנה, אומנם באיחור, אבל תשולמנה עד הסוף".

ערן לוי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
לא מוותרים. ערן לוי/קובי אליהו

עידו לוי אמר: "החלטנו פה אחד שעד שאנחנו לא מקבלים שתי משכורות אנחנו למעשה שובתים עד הודעה חדשה. אם לא יתנו לנו תשובות אחרות או שנקבל את המשכורות בזמן הקרוב, אנחנו שובתים. אולי זה יעשה את העבודה ויפעיל לחץ על כל הגורמים, בשביל להזיז פה קצת דברים, כי דברים לא משתנים. אנחנו לא באים בתלונות לקובי ורועי, הם באמת מנסים לעשות הכל ואנחנו מאמינים להם, אבל בינתיים אנחנו לא רואים שום תוצאות. לאנשים פה יש משפחות, המצב קשה, ולא נוח לאף אחד. צריך להביא כסף הביתה, אין מה לעשות".

עמית בן שושן הוסיף: "החלטנו פה אחד כל השחקנים, כל שחקן ושחקן אמר את שלו. לא היה אף אחד שאמר משהו נגד, כולם היו בעד שביתה עד שכל השחקנים יקבלו שתי משכורות ונקבל תשובות גם לגבי העתיד. קשה מאוד להתקיים במצב כזה, מבחינה פסיכולוגית ומבחינת הראש. אנחנו שמחים קודם כל שהראנו לכולם שאנחנו מקצוענים אמיתיים וגם כשאנחנו לא מקבלים כסף אנחנו יודעים לעשות את ההפרדה, אבל עכשיו התכנסנו כולנו וכולם בדעה אחת שזה מה שצריך לעשות".

מאמן הקבוצה רוני לוי שוחח עם השחקנים לאחר החלטתם ואמר להם: "אני מבין אתכם, ואני מקבל את מה שאתם עושים. אני רק מבקש שכל שחקן כאן יחשוב גם על עצמו וגם על העתיד שלו, עוד לא סיימנו את העונה. יש עדיין משחקים. עשינו דבר נפלא עד עכשיו וחשוב שנדע להמשיך אותו עד סוף העונה ולסיים בטעם טוב. אני מבקש מכל אחד שלא יגיע מעכשיו לאימונים לשמור על הגוף שלו, להתאמן לבד, לעשות חדר כושר, לרוץ בים ולשמור על מתח לקראת ההמשך, כי דברים עוד יכולים להשתנות. אני איתכם באותה סירה, ואם היה אפשר הייתי מוותר על המשכורת שלי כדי שאתם תקבלו כסף עד סוף העונה".

עוד באותו נושא

הרוש: "מצאתי את עצמי נעזר בהורים ולקחתי הלוואות. המצב קשה"

לכתבה המלאה
קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully