וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "מצאתי את עצמי נעזר בהורים ולקחתי הלוואות. המצב קשה"

22.3.2015 / 8:31

למרות ה-1:3 על הפועל פתח תקוה שהרחיק את מכבי נתניה מהתחתית, לא הכול ורוד אצל הצהובים. המגן: "מבקשים מהבקרה לעזור". דיא סבע: "השער? בטוברוק היו לי שלושה כאלה"

one

שחקני מכבי נתניה יקבלו החלטות באשר לעתידם בהמשך השבוע. מיד בסיום המשחק אמש (שבת) מול הפועל פתח תקוה, שנגמר בניצחון 1:3, נכנסו לחדר ההלבשה המנכ"ל רועי דניאל וחבר ההנהלה קובי בלדב, ושניהם הבטיחו לשחקנים כי עד סוף השבוע יקבלו משכורות כדי שיהיה להם כסף לפני חג הפסח.

אחד משחקני הקבוצה סיפר ביציאה מהאיצטדיון: "בימים ראשון ושני יהיה לנו חופש וביום שלישי נחזור להתאמן. אני מניח שבאותו יום נרצה כבר לשמוע תשובות ברורות מההנהלה באשר למשכורות. הם הבטיחו לנו מיד בסיום המשחק כי עד סוף השבוע יהיה כסף. אם לא נקבל השבוע את הכסף, נצטרך כבר לחשוב מה עושים מכאן. אנחנו ממשיכים להיות יחד בסיפור הזה ולא רוצים להתפצל. יש כאן שחקנים שמעודדים פעולות קיצוניות ואחרים שרוצים להמשיך כך גם אם לא נקבל כסף, כי זו תעודת כבוד לכולנו. אנחנו צריכים להמשיך להיות מאוחדים ולקבל החלטות משותפות. אני לא יודע אם לקרוא לזה אולטימטום, אבל אם לא נקבל כסף עד סוף השבוע, נצטרך לקבל החלטות משמעותיות, למרות שאנחנו יודעים שהאחרונים שצריך לבוא אליהם בטענות הם רועי דניאל וקובי בלדב".

שחקני מכבי נתניה מודים לקהל. מגד גוזני
לא הכול ורוד. שחקני מכבי נתניה חוגגים את הניצחון/מגד גוזני

מאמן הקבוצה רוני לוי אמר על כך: "אני אקבל כל החלטה של השחקנים ואכבד כל צעד שלהם, כי הם הוכיחו לי איזה חומר יש בהם. אני משוכנע שגם אם אבקש מהם להתאמן השבוע ולחכות עוד קצת עם פעולות כאלה ואחרות, הם יקבלו את בקשתי". מגן הקבוצה שמעון הרוש שחזר להרכב אחרי זמן ממושך, סיפר מה עובר עליו באחרונה בהיבט הכלכלי: "שמנו בצד בתקופה האחרונה את כל נושא המשכורות, אבל אני מניח שבשבועיים של פגרת הנבחרת, נעסוק בזה יותר. אצלי, למשל, התרחבה המשפחה ויש לי ילדים קטנים. מצאתי את עצמי נעזר בהורים, בחברים. לקחתי הלוואות. הגעתי למצב שאין יותר ממי לקחת כסף ולכן המצב קשה. אנחנו מבקשים מהבקרה לעזור, מבקשים מאלי שגב שאולי יוכל לגייס כספים עבור המועדון. כל דבר יכול לעזור".

באזור שבו מתראיינים השחקנים בסיום המשחק, עמדו יחד קאלה דרשלר ודיא סבע וחיכו לתורם. סבע סובב כדור נדיר מדגל הקרן לחיבור הרחוק של דרשלר והקרואטי ידע לפרגן לו. "הוא אמר לי שעשיתי גול גדול ואני שמח על כך", סיפר סבע בחיוך ביישני. "ניסיתי לבעוט את הכדור לשער. זה שער ראשון מקרן בבוגרים, אבל בטוברוק בנוער היו לי כבר שלושה כאלה. למרות שזה שער נדיר, זה לא השער הכי יפה שכבשתי. אני מחשיב את השער שכבשתי נגד מכבי תל אביב כששיחקתי במכבי פתח תקוה כשער הכי גדול שלי עד היום".

תוך כדי דבריו של סבע, עבר ערן לוי שהיה מוצהב ליד וירה ליד כולם: "דיא סבע השחקן הכי טוב של מכבי נתניה. הכי טוב". סבע חייך והחזיר: "ערן לוי לא פחות טוב ממני". על עוצמת הבעיטה שלו, שאינה תואמת את מימדי גופו הצנומים, אמר סבע: "כנראה שהגובה לא קובע. יש לי יכולת טובה ברגליים וזה מה שחשוב. אני מקווה להמשיך ביכולת הזו עד סוף העונה. עדיין לא הבטחנו את ההישארות באופן סופי וצריך עוד נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רוני לוי מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
מאושר בסיום ותומך בשחקנים. רוני לוי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully