וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הביסה 79:110 את בוסטון, לברון ג'יימס עלה למקום ה-21 ברשימת הקלעים

הקאבס התאוששו אחרי שני הפסדים ודרסו את בוסטון בדרך לניצחון ביתי 12 ברציפות. לברון ג'יימס, שקלע 27 נקודות, עבר את ריי אלן ברשימת קלעי כל הזמנים. אירווינג חזר עם 18 נקודות, קווין לאב הסתפק ב-12 ו-8

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול בוסטון. AP
הוציא את כל העצבים. לברון/AP

מאזן: 24:38 (מקום 4 במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול טורונטו, בלילה שבין רביעי לחמישי

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - הפסד - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס קלע 27 נקודות ב-26 דקות, והוסיף 5 אסיסטים, 3 ריבאונדים ו-3 חטיפות. קיירי אירווינג קלע 18 נקודות וחילק 5 אסיסטים. קווין לאב הסתפק ב-12 נקודות ו-8 ריבאונדים.

צפו בתקציר המשחק

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. GettyImages
חוזר למסלול. בלאט/GettyImages

קליבלנד הגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, דבר שקרה לה לראשונה מאז תחילת ינואר, והוציאה את כל העצבים על בוסטון, בדרך לניצחון 79:110. קליבלנד הוליכה 16:29 בסיום הרבע הראשון, 36:61 בירידה למחצית, ו-53:95 בפתיחת הרבע הרביעי, בדרך לניצחון קל.

לברון ג'יימס, שאחרי ההפסד המתסכל מול יוסטון התנצל בפני הקבוצה ואוהדיה על ההחטאות המכריעות שלו מהעונשין, נראה מרוכז ונחוש החל מהרגע הראשון, וקלע במחצית הראשונה 21 נקודות, כשכל שחקני החמישייה של בוסטון קלעו ביחד 23.

ג'יימס, שסיים את המשחק עם 27 נקודות ב-26 דקות, קלע ב-12 מ-23 מהשדה, והלהיט את הקהל עם מבצע אישי נהדר כשהעביר כדור מאחורי גבו ועקף את אייברי בראדלי בדרך להטבעה. הוא השלים 106 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים.

4:41 דקות לסיום הרבע השלישי גם הגיע ציון הדרך של הערב: לברון קלע לייאפ קל, ועלה למקום ה-21 ברשימת קלעי כל הזמנים של ה-NBA. לברון הגיע ל-24,508 נקודות בקרירה, ועבר את חברו הטוב ריי אלן, עמו שיתף פעולה במיאמי בשנתיים האחרונות. "למדתי ממנו הרבה, ולעבור אותו זה באמת מחמיא עבורי", אמר לברון.

עוד באותו נושא

דאגה בריאה: בלוג המעקב אחרי דיוויד בלאט ולברון בקליבלנד

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס מול ברנדון באס בוסטון סלטיקס. AP
חזר. אירווינג/AP

קיירי אירווינג, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בגלל פציעה בכתף, חזר וקלע 18 נקודות ב-26 דקות, וגם קווין לאב, שלא התאמן בבוקר שלפני כן בגלל מחלה, בכל זאת שיחק וקלע 12 נקודות. הקאבס השלימו ניצחון ביתי 12 ברציפות, וניצחון 19 מתוך 23 המשחקים האחרונים.

מנגד, קליבלנד כבר הוליכה ב-42 הפרש על הסלטיקס ברבע הרביעי - הפיגור הכי גדול של בוסטון מאז 1979 (46, מול הספרס). הסלטיקס סיימו את הערב עם 35 אחוז מהשדה, כשברנדון באס הקלע הבולט עם 15, ואחריו אייזיאה תומאס היחיד שקלע בספרות כפולות עם 11. ג'יי אר סמית הוסיף 12 נקודות לקאבס (5 מ-9 מהשדה), טימופיי מוזגוב, טריסטן תומפסון וג'יימס ג'ונס קלעו 10 כל אחד.

כעת לקליבלנד מצפה לו"ז מאתגר ומסקרן. ביום רביעי בלילה היא תשחק בקנדה מול טורונטו, שצמודה אליה מעליה בצמרת המזרח (מרחק משחק אחד בלבד). ביום שישי בלילה הקאבס ישחקו באטלנטה, למבחן פלייאוף איכותי, ובשבת בלילה בבית מול פיניקס. אחרי זה, בשבוע הבא, מצפות לה סן אנטוניו ודאלאס בחוץ.

קנדריק פרקינס קליבלנד קאבס מול שבליק רנדולף בוסטון סלטיקס. AP
קנדריק פרקינס קליבלנד קאבס מול שבליק רנדולף בוסטון סלטיקס/AP
קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. AP
קווין לאב, קליבלנד קאבלירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully