וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במילאנו לוואלה ספורט: "אנחנו אופטימיים מאוד לגבי הגעת גל מקל"

20.2.2015 / 10:44

האיטלקים מחפשים רכז בדחיפות בשל עזיבתו הצפויה של טרנטון מיצ'ם לוילרבאן ובונים על הגעתו של הישראלי, שאם יבחר במילאנו לא יצטרך לשלם מס גבוה בניגוד למקרה של חתימה בירושלים

גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
בדרך לאיטליה? מקל/AP

שעת ההכרעה של גל מקל הולכת וקרבה והרכז הישראלי צפוי להחליט בימים הקרובים היכן הוא מעוניין לשחק העונה. הסיכוי שמקל יצליח למצוא קבוצה חדשה ב-NBA הוא קלוש ונראה שבשבוע הבא יבחר השחקן האם לחזור לישראל או שמא לצאת לאירופה.

מלבד ההצעות של הפועל ירושלים ומכבי תל אביב (כאשר זו של האדומים הרבה יותר גבוהה, כפי שפורסם כאן אתמול), עומדת בפני שחקן נבחרת ישראל הצעה טובה מאוד ממילאנו האיטלקית, שהרכז האמריקאי שלה, טרנטון מיצ'ם, יעזוב בתחילת השבוע הבא לווילרבאן הצרפתית. בדומה להפועל ירושלים, גם מילאנו מוכנה להציע למקל אופציית יציאה ל-NBA כבר בקיץ הקרוב בניסיון לפתות אותו להגיע, כאשר אם יחליט לחתום אצל האיטלקים, הוא גם לא יצטרך לשלם מס גבוה על חזרה מוקדמת לישראל.

"גל הוא המועמד המוביל שלנו לעמדת הרכז. אנחנו מכירים אותו גם מנבחרת ישראל וגם מהתקופה שלו בבנטון טרוויזו", אמר לוואלה! ספורט גורם בכיר בקבוצה האיטלקית הבוקר (שישי), "צריך להבין, יש לנו פחות משבוע להחתים שחקן כדי שיוכל לשחק בשלב הבא ביורוליג ונכון שהסיכוי שלנו להעפיל הוא נמוך, אבל אנחנו רוצים לסיים את הטופ 16 בצורה טובה. קיבלנו מגל רושם חיובי, ואנחנו אופטימיים מאוד לגבי ההגעה שלו".

מילאנו, שתשחק הערב ברבע גמר הגביע האיטלקי בדסיו נגד אבלינו, מדורגת במקום הראשון בליגה האיטלקית עם מאזן מרשים של 17 ניצחונות ב-19 משחקים. מנגד, הקבוצה של לוקה באנקי, שהודחה בשנה שעברה בשלב ההצלבה של היורוליג נגד מכבי תל אביב, מדורגת במקום האחרון בבית הטופ 16 עם ניצחון אחד מתוך שבעה משחקים ובמרחק גדול מהמקום שמוביל לשלב הבא. לבאנקי יש בסגל רק שני שחקנים שיכולים לשחק בעמדת הרכז, ג'ו רגלנד ודניאל האקט, מה שיצר לא מעט בעיות מתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully