וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייכרט ואלטמן טוענים: ההודעה של הפועל תל אביב לא נכונה

מקורביו של רייכרט טוענים כי לאדומים לא תהיה אופציה להשאירו בעונה הבאה, בסביבתו של אלטמן סבורים כי האפשרות לצרפו לא קיימת. תגובת הפועל ת"א: "הסעיפים נסגרו עם מכבי ת"א"

one

בלגן בהפועל תל אביב. אחרי המעבר המפתיע של גילי ורמוט למכבי תל אביב, האוהדים של המועדון האדום החלו במחאות והפגנות. אחרי שעשרות מהאוהדים הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה, הם עברו לביתו של היו"ר בארי בן זאב, דפקו בדלת וצעקו: "ורמוט לא יזוז מהפועל". מאוחר יותר המשיכו האוהדים במחאות ועברו גם לביתו של מחזיק זכויות הניהול חיים רמון. המשטרה הגיע למקום ואחד האוהדים אף נעצר לחקירה. בנוסף, מאות אוהדים ביקשו להזדכות על כרטיסי המנוי ועל המרצ'נדייז שנושא את שמו ומספרו (14) של ורמוט.

גילי ורמוט חותם על החוזה במכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
גילי ורמוט עם ג'ורדי קרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מאוחר יותר הוציאה הפועל תל אביב הודעה ופירטה את מתווה העסקה שבמסגרתה הושגו ההסכמות הבאות: האדומים יקבלו 700 אלף יורו עבור ורמוט בנוסף לבן רייכרט ושון גולדברג שיושאלו ללא תמורה לתקופה של בין חצי שנה לשנה וחצי. בנוסף הפועל תל אביב תקבל את כל הזכויות על השחקן עומרי אלטמן לעונה הבאה. בנוסף האדומים יהיו זכאים לקבל בהשאלה בחינם את השחקנים הצעירים לנרי קהינדה ומאוויס צ'יבוטה לתקופה של בין שנה לשנתיים. במועדון טוענים שעסקת ורמוט תכניס לקופתם סכום של 1.2 מיליון יורו, סכום קריטי להבטחת עתידו הכלכלי.

אבל ההודעה הזו, מסתבר, כלל לא הייתה נכונה. לוואלה! ספורט נודע כי בשני המקרים, הפועל טועה ומטעה את אוהדיה. בסביבתו של אלטמן טוענים כי בחוזהו יש אופציה לחזור אך ורק למכבי תל אביב בעונה הבאה ואם לא ילבש צהוב בעונה הבאה, הוא יהיה שחקן חופשי. כמו במקרה אלטמן, גם בסביבתו של בן רייכרט טוענים כי הקשר חתם עד תום העונה בלבד בלי אופציה חד צדדית עם הפועל בעונה הבאה כפי שהמועדון טוען.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "לשון ההודעה הייתה ברורה מאוד. כל הסעיפים שנכתבו בהודעה נסגרו עם מכבי תל אביב".

עוד באותו נושא

רשמית: גילי ורמוט חתם לשלוש שנים וחצי במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל תל אביב מפגינים נגד מעבר גילי ורמוט למכבי תל אביב. עמית גולדשטיין, מערכת וואלה!
מפגינים. אוהדי הפועל תל אביב/מערכת וואלה!, עמית גולדשטיין

במועדון הוסיפו ש"בהפועל תל אביב כיבדו את בקשתו של ורמוט ומודה לו על תרומתו בעבר ובשנתיים וחצי האחרונות. מדיניות המועדון היתה מאז ומעולם לא להשאיר שחקנים בניגוד לרצונם. המועדון מדגיש שוב שאלמלא הביע השחקן את רצונו לעזוב, אף אחד בהנהלת המועדון לא היה מעלה על דעתו לשחרר את ורמוט וההחלטה על שחרורו הינה קשה אולם לאור בקשתו של השחקן לא היה מנוס ממנה".

עמותת האדומים הודיעה שהיא "מתנגדת באופן נחרץ למכירתו של גילי ורמוט. העמותה דורשת מחיים רמון להעביר לידיה את זכויות הניהול באופן מיידי, מכיוון שהוא מוכיח במעשיו שהוא אינו יכול ואינו ראוי לנהל את מועדון הפועל תל אביב. אנו מזהירים כי עזיבתו של ורמוט תפגע במועדון בפן המקצועי ותרסק את אמון הקהל בקבוצה".

סיימון כץ, מבעלי המניות בהפועל תל אביב, כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו: "אל תאמינו לספינים. לדעתי גילי לא רוצה לעבור למכבי אלא זה חיים רמון שלוחץ על המעבר ומפרסם אותו מתוך תקווה להסית את האוהדים נגד גילי (לכאורה)... נראה לכם שגילי שלבש לאחר זכיית הגביע את החולצה עם הכיתוב המדהים "הזונה ה-12" ירצה באמת לעבור לשם???

"על כולנו להתגייס למנוע את המעבר המבייש הזה, מקווה שבקרוב מאוד גם העמותה והיו"ר מטעמה ישמיעו את קולם בצורה נחרצת!!! שיהיה ברור, המעבר לא נעשה כדי להציל את הפועל אלא יותר כדי להציל את כספם של מספר אנשיים.

"נ.ב: מיותר כמובן לציין שרמון לא טרח אפילו ליידע את בעלי המניות".

(עדכון ראשון: 19:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully