וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: גילי ורמוט חתם לשלוש שנים וחצי במכבי תל אביב

קפטן הפועל תל אביב עבר לשורות היריבה העירונית, שתשלם כ-700 אלף יורו, תעביר את רייכרט, גולדברג, וכן את הזכויות על אלטמן, קהינדה וצ'יבוטה. ורמוט: "זה הדבר הטוב ביותר עבורי"

one

היום האחרון לחלון העברות הישראלי סיפק לנו העברת ענק: קפטן הפועל תל אביב גילי ורמוט חתם לשלוש שנים וחצי בשורות היריבה הגדולה מכבי תל אביב. האלופה תשלם לאדומים 700 אלף יורו, תעביר אליה בהשאלה לתקופה של חצי שנה עד שנה וחצי את בן רייכרט, שון גולדברג וכן את הזכויות על עומרי אלטמן (המושאל להפועל פתח תקוה) החל מהעונה הבאה. האדומים יקבלו את לארי קהינדה (המושאל להפועל עפולה) ומאוויס צי'בוטה (ממחלקת הנוער) בהשאלה בחינם לתקופה של בין שנה לשנתיים.

בשבועות האחרונים עמדה על הפרק האפשרות שורמוט יעבור למכבי חיפה, אך בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל.

גילי ורמוט אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "רציתי לעבור למכבי תל אביב כיוון שזהו הדבר הטוב ביותר עבורי בשלב זה ואף אחד לא הכריח אותי לעשות זאת".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר: "אנו שמחים על החתמתו של גילי שצפוי להשפיע על הקבוצה באופן מיידי ומהווה חלק חשוב מהתכנון העתידי שלנו".

על ההחלטה להשאיל את בן רייכרט ושון גולדברג: "קיבלתי את ההחלטה מתוך שיקולים של טובתם והתפתחותם של השחקנים הצעירים שלנו. זו הזדמנות מצוינת לצאת להשאלה בקבוצה מליגת העל, ואני בטוח כי האפשרות לשחק באופן קבוע בגיל כה צעיר יתרום להתפתחותם כשחקנים של מכבי בעתיד. יהיו כאלה שיטילו דופי בהחלטה שלי, אבל אני לוקח אחריות מלאה מתוך ידיעה כי הם מושאלים למועדון גדול שיבטיח לדאוג להם".

גילי ורמוט חותם על החוזה במכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מאדום לצהוב. גילי ורמוט עם ג'ורדי קרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב

חשוב לציין שבשנה וחצי האחרונות, מחזיק זכויות הניהול בהפועל תל אביב, חיים רמון, ציין לא פעם שבמבט לאחור ההחתמה של ורמוט הייתה טעות בגלל המשכורת הגבוהה שלו. הקשר הסכים לקצץ מעט בשכרו בתמורה לחוזה ארוך יותר, אבל בצל הצרות הכלכליות, המועדון המשיך להתקשות לשאת בעלויות הכלכליות שלו.

רייכרט הודיע למכבי תל אביב כי הוא מסרב לעבור לאדומים לצמיתות, והצהובים מוכנים כרגע רק להשאילו עד סוף העונה, ובתמורה תאריך לרייכרט את החוזה אצלה. על השחקן מופעל לחץ לעבור.

ורמוט גדל בהפועל חיפה ועבר להפועל תל אביב בפעם הראשונה ב-2005. הוא שיחק במדיה שנתיים לפני שעבר לגנט. אחרי עונה בבלגיה חזר למתחם חודורוב ובהמשך עבר לקייזרסלאוטרן הגרמנית ושיחק גם כמה חודשים בדה חראפשחאפ. בקיץ 2012 חזר להפועל תל אביב בפעם השלישית. בסך הכול ורמוט שיחק בהפועל תל אביב שבע וחצי שנים. הוא זכה עם הקבוצה באליפות אחת (2009/10) ובארבעה גביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully