וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אנחנו נכנסים לתקופה של מלחמת קיום, לא פחות"

המאמן החדש של האדומים מנמיך ציפיות לקראת הדרבי, שיהיה הבכורה שלו בליגת העל: "שאף אחד לא ישלה את עצמו, זו לא הפועל תל אביב שהתרגלנו לראות, אבל ביום נתון אפשר לגשר על הפער"

ברני ארדוב

שעתיים אחרי מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב, ערכה היום הפועל תל אביב את מסיבת העיתונאים שלה לקראת הדרבי מחר (20:55, ערוץ 1). אצל האדומים המצב שונה לחלוטין מזה של יריבתם העירונית, כשרף הלחץ רק מטפס אחרי ההדחה מגביע המדינה במשחק הבכורה של אלי כהן על הקווים. מעבר ליוקרה ולאמוציות שבמפגש עם הצהובים לראשונה מאז שהדרבי הקודם פוצץ, להפועל תל אביב יש פער של ארבע נקודות בלבד מהקו האדום, ורגע לפני סגירת חלון ההעברות בינואר המשחק הקרוב עשוי להתברר כגורלי במיוחד עבורם.

אלי כהן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
נכנס לקלחת. אלי כהן/קובי אליהו

אלי כהן: "מה שחשוב הוא מי שרוצה יותר. נכון שהיתרון של מכבי תל אביב הוא הכישרון. הם שאבו את כל הליגה. כל השחקנים הטובים נמצאים אצלם. לא בכדי זו הקבוצה הכי מצליחה בארץ. בתקציבים אנחנו בכלל לא בליגה שלהם, אבל אנחנו לא רוצים לדבר על זה. אני רוצה שהשחקנים שלי יכבדו את הסמל. שיתנו מלחמה. הכל יכול לקרות בכדורגל. בזמן נתון אפשר למחוק את כל הפערים".

"כל הליגה משחקת עם שלושה קשרים אחוריים. אני מנסה לתפוס את הסגל ולייצב אותו. ברגע שהקבוצה לא סופגת ויש לה ביטחון, היא גם תכבוש הרבה שערים. יש לנו שחקנים מספיק טובים לליגה. הסגנון או ההרכב לא משנה. עדיין לא החלטתי על ההרכב. אני רוצה להכיר את השחקנים ואת התפקידים. האימונים זה למידה. אני מנסה להחזיר את הקבוצה לתלם, ואחר כך נקווה שיבואו גם התוצאות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלי כהן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מנמיך ציפיות. אלי כהן/קובי אליהו

"יש דברים שהם מקצועיים שהם נחלת הקבוצה והמאמן. אנחנו רוצים להכין הפתעות. נקווה שזה יילך, כי לפעמים זה הולך ולפעמים לא. הדרבי האחרון כבר לא היה כדורגל. אני מקווה שיהיה קרב הגון וכדורגל טוב. אנחנו מקווים שהדרבי הזה לפחות יעבור בשלום, שייתן איזו תמורה כספית לאוהדים.

"כל ניצחון או הישג טוב בדרבי נותן תנופה. זה יכול להכניס אותנו לדרך חדשה ולהביא שינוי מגמה קיצוני ביותר. אם ניקח את ההיסטוריה של הדרבים, יש הרבה מקרים שהפייבוריטיות לא מנצחות. אני מנסה להתוות דרך חדשה. יש לנו שחקנים די אלמוניים. אני גם ממתין לראות שחקן או שניים שיגיעו, אבל אין לנו את המרחב הכלכלי כדי להביא שחקנים ברמה שאנחנו מחפשים. אם נקבל שחקן אחד טוב, שיעלה את הרמה, זה מצוין. הקבוצה כבר בנויה, אין יותר מדי מקום לתקן. השחקנים הוותיקים שלנו צריכים לשנס מתניים ולהקרין לאחרים, כי אנחנו נכנסים לתקופה של מלחמת קיום. שאף אחד לא ישלה את עצמו - זו לא הפועל תל אביב שהתרגלנו לראות, יש פה קבוצה שהיא לא ברמה של המועדון".

שרן ייני קפטן מכבי תל אביב עם שי אבוטבול קפטן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
והתמונה המשותפת. שרן ייני ושי אבוטבול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully