וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני: "כולנו הסקנו מסקנות מהדרבי הקודם, גם ערן זהבי"

1.2.2015 / 10:10

קפטן מכבי תל אביב ניסה להנמיך את הלהבות לקראת הדרבי (שני, 20:55, ערוץ 1): "זהבי מבין שהוא משפיע על הרבה אנשים". פאקו על השיטה: "גם את גווארדיולה מבקרים". יצחקי ובדש מחוץ לסגל

ברני ארדוב

לראשונה מאז הדרבי שפוצץ, מכבי והפועל תל אביב נפגשות שוב מחר (בבלומפילד שני, 20:55, ערוץ 1) למשחק שינעל את המחזור ה-20 בליגת העל. לאור תקדימי העבר, כוחות אבטחה ושיטור גדולים יוצבו ביציעי בלומפילד. על כר הדשא, האלופה תנסה להמשיך במומנטום ולהבטיח שבוע נוסף בפסגה. לפני המשחק, ערכה האלופה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן פאקו אייסטרן.

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
משחק גדול. פאקו/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן: "אני מקווה שיהיה משחק מהנה ואני מקווה שמה שקרה בדרבי הקודם זה נחלת העבר. יריבות עושה את הכדורגל כיף, אבל כל עוד לא עוברים את הגבולות. ננסה להיות מרוכזים בכדורגל. השחקנים שלנו צריכים להוות דוגמא ומודל לחיקוי לילדים ולצעירים שביציע".

על היכולת שהאלופה מציגה במשחקים האחרונים: "המשחק שלנו לא מספיק שוטף, המשחק שלנו לא יציב מספיק. אנחנו עוד לא נותנים את היכולת הטובה לה אנחנו מצפים, אבל זה יבוא בעוד כמה שבועות. מבחינה מנטלית השחקנים שלנו חזקים מאוד, אין ספק בזה, אבל השטף שלנו במשחק עדיין לא מספק.

על השיטה שלו: "אי אפשר לרצות את כולם. אני לא רוצה לשנות את התפיסה שלי. אני מקבל את זה שהרבה לא מבינים את זה. אפילו את פפ גווארדיולה הרבה אנשים לא מבינים, אבל ככה זה בכדורגל.

על ערן זהבי: "זה לא ערן זהבי נגד הפועל תל אביב, זה מכבי נגד הפועל תל אביב. זהבי שחקן חשוב, הוא הופך אותנו לטובים יותר, אבל זה עובד גם הפוך. מכבי תל אביב עושה את ערן זהבי טוב יותר. אנחנו לא בנויים רק עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שרן ייני קפטן מכבי תל אביב עם פאקו אייסטרן. קובי אליהו
מוכנים לאתגר. ייני ופאקו/קובי אליהו

על מצבם של ברק יצחקי וברק בדש, שבספק למשחק: "ברק יצחקי ובדש לא אמורים להיות כשירים למחר, אנחנו לא רוצים לסכן אותם. ראדי כמעט כשיר לחלוטין. במשחק הקודם הם כבשו כמעט מבלי שהם חצו את קו מחצית המגרש. אני מקווה שהם ישחקו טוב יותר מאשר בפעם הקודמת".

על הרכש: "היו כל כך הרבה שמועות על ורמוט, שכטר, תמוז, אבל אני לא יכול לדבר על זה. ג'ורדי אחראי על זה, ואני מנסה להתרכז בקבוצה שלי. ג'ורדי ומרטין מקבלים את ההחלטות בנוגע להחתמות".

על היריבה: "לפעמים קבוצות במשבר נראות פתאום יותר טוב, ונלחמות על החיים שלהן. בדרבי הכל יכול לקרות, כך שאני לא מצפה למשחק קל".

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני: "דרבי זה משחק מאוד משמעותי, שמעבר לנקודות שלו הוא על היוקרה של העיר. אנחנו מגנים כל פעולה אלימה מצד אוהדים של שתי הקבוצות. אנחנו רוצים את התמיכה שלהם. את הדריכות שלנו אנחנו שומרים לזמן הנכון. העלנו את האינטנסיביות שלנו בשבועות האחרונים. נראה הרבה תשוקה.

"אי אפשר לדעת איך המשחק התפתח. אני זוכר פעמים שלא היינו פייבוריטים וניצחנו או להפך. בגלל זה הדרבי כל כך מעניין. אנחנו מוכנים לכל התפתחות במשחק ומקווים שזה יילך לצד שלנו".

על ערן זהבי: "אני בטוח שהקהל יתנהג כמו שצריך. הנקודות ששתי הקבוצות איבדו פגע בשתיהן. האוהדים אוהבים את הקבוצות שלהם והם לא רוצים לפגוע יותר בהן. אני בטוח שיהיה משחק מאוד שקט מבחינת האוהדים. למדנו המון והסקנו מסקנות על האחריות שיש לנו אחרי הדרבי האחרון, גם ערן זהבי הסיק מסקנות. אני חושב שערן יחגוג עם האוהדים שלנו, ולא עם שלהם. הוא מבין שהוא משפיע על הרבה אנשים. זה בסדר לשחק אגרסיבי, זה כדורגל".

שרן ייני קפטן מכבי תל אביב עם שי אבוטבול קפטן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
והתמונה המשותפת. ייני עם אבוטבול/ברני ארדוב
קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully