וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' בהפועל תל אביב: כל הדרך לסוף ידוע מראש

המופע במסיבת העיתונאים, חוסר היכולת לסתום את הפה, המהלכים המקצועיים התמוהים והסכסוכים העזים. כשמונה חודשים החזיק מעמד השידוך בין הפועל תל אביב לאיל ברקוביץ'. מה שבטוח, היה מעניין

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: קשת סידי

בווידאו: שווה להיזכר - מסיבת העיתונאים הראשונה של ברקוביץ'

26 במאי 2014: איל ברקוביץ' חזר למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי אחרי שמונה שנים כשמונה למנג'ר החדש של הפועל תל אביב.

29 במאי: ברקוביץ' הוצג רשמית לצד המאמן אסי דומב, וסיפק מופע במסיבת העיתונאים. "ההצלחה תגיע, תלוי כמה זמן ייתנו לי", הבטיח בחשש. "אם הקבוצה לא תשחק טוב, גם אני אשרוק בוז. רוצה מקום שני ולנצח בדרבים". טוב, לפחות דרבי הוא לא הפסיד.

1 ביוני: עימות ראשון בין ברקוביץ' להנהלת הפועל תל אביב. המנהל המקצועי החליט לקיים את מחנה האימונים בקיסריה, למרות שנמצא מימון לקיימו בברלין. "אולי נעשה את המחנה בקייטנה של ברקוביץ'?", התריסו במועדון.

10 ביוני: איתי מרדכי, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, פוטר על ידי ברקוביץ' בשיחה קצרה וסירב לעזוב את חדרו במתחם האימונים. יום לאחר מכן הוחזר לתפקיד, אך בחלוף שבועיים פוטר רשמית.

16 ביוני: ברקוביץ' הצליח להשאיר את גילי ורמוט כשהחתים אותו על חוזה לחמש שנים נוספות ומנע מעבר אפשרי של כוכב הקבוצה ליריבה העירונית מכבי תל אביב. "אמרתי שאבנה את הפועל תל אביב סביב גילי", אמר ברקוביץ'.

איל ברקוביץ' התפטר מהפועל תל אביב: "הוא כשל ויצר כאוס"

חשיפה: הסעיף שהפועל תל אביב טוענת שאיל ברקוביץ' הפר

פטפטן, קשקשן, מנג'ר כושל: אורן יוסיפוביץ נפרד מאיל ברקוביץ'

איל ברקוביץ' מנג'ר הפועל תל אביב, לצד אסי דומב. יוסי ציפקיס
הכול החל בהבטחות גדולות. איל ברקוביץ' עם אסי דומב/יוסי ציפקיס

21 ביוני: ברקוביץ' צירף את תום אלמדון כשוער שני, אחרי שעבד אצלו בנשר כמאמן שוערים של מחלקת הנוער. בהפועל תל אביב מתחו ביקורת: "הפכנו למועדון חברים".

22 ביוני: יאללה, סולחה. ברקוביץ' יישר את ההדורים עם יעקב שחר ובזכות המהלך הזה קיבל ממכבי חיפה בהמשך הקיץ את שובל גוזלן, סארי פלאח ושלומי אזולאי.

29 ביוני: ברקוביץ' הבטיח להביא שחקנים מהליגות הנמוכות, ולאחר מבחנים שערך החליט להחתים את אביב דדו, עומר פרץ, גל מלכה ואריאל לזמי. מבין כל אלה, רק לזמי נשאר בסופו של דבר.

6 ביולי: ברקוביץ' החתים את עומר דמארי על חוזה חדש שהבטיח כי אם יעזוב, יהיה זה רק לקבוצה בחו"ל. עמוס לוזון מחה וטען: "ההסכם לא בתוקף".

17 ביולי: המשחק הראשון של הפועל תל אביב בעידן ברקוביץ' הסתיים במפח נפש - תבוסה 3:0 לאסטנה הקזחית במוקדמות הליגה האירופית. השחקנים עקצו: "ברקוביץ' בטח מרוצה שלא סיימה ב-0:0".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החתים את עומר דמארי על חוזה חדש והכעיס את עמוס לוזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

21 ביולי: עידו חג'ג' הודיע שהוא עוזב את המועדון ונתן את האות לגל שמועות לפיו גם ברקוביץ' יילך בעקבותיו.

22 ביולי: יום חלף וברקוביץ' הגיב: "המועדון הזה חולה. שיקרו כאן לאנשים. לקחתי על עצמי את הניהול החל מהיום, ההנהלה הפקידה בידיי את כל הסמכויות".

24 ביולי: הפועל תל אביב ניצחה בגומלין 0:1 את אסטנה, אך הודחה מאירופה כבר בשלב הראשון. לאחר המשחק בקפריסין השתולל השוער דני עמוס, קילל את מאמן השוערים יום טוב טליאס וצרח לעבר ברקוביץ': "חארות, מועדון של קוקסינלים".

29 ביולי: כשלושה שבועות אחרי שחתם על חוזה חדש, דמארי נמכר לאוסטריה וינה וחתם לארבע שנים.

13 באוגוסט: המשחק הראשון של הפועל תל אביב על אדמת ישראל סיפק את התוצאה השנואה על ברקוביץ' - 0:0 בגביע הטוטו מול הפועל רעננה.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. קובי אליהו
השתולל על ברקוביץ' בקפריסין. דני עמוס/קובי אליהו

13 בספטמבר: הפועל תל אביב פתחה את ליגת העל עם ניצחון 0:1 על מכבי נתניה.

20 בספטמבר: שבוע חלף, הפועל תל אביב חזרה לגודל טבעי עם תבוסה 3:0 מול עירוני קרית שמונה.

5 באוקטובר: ראסל גלבוט, איש העסקים שאמור היה לגאול את הפועל תל אביב ולרכוש את המועדון, החליט לרדת מהעסקה. ברקוביץ' הגיב: "הוא לא בא? יבוא מישהו אחר".

15 באוקטובר: גלבוט החליט גם לא לתרום כסף, לאחר שנעלב מההתבטאות של ברקוביץ'.

3 בנובמבר: הדרבי התל אביבי פוצץ בעקבות פריצתו של האוהד "פואד" למגרש ופגיעתו בערן זהבי. גם ברקוביץ' נכנס למגרש בזמן המהומה והתעמת עם שרן ייני.

4 בנובמבר: יום אחרי הסערה, ברקוביץ' הודיע כי יפטר את חברת האבטחה וקרא להעניש את שתי הקבוצות. אוהדי הפועל תל אביב כעסו.

5 בנובמבר: עוד יום חלף, הזעם כלפי ברקוביץ' חלחל גם לכיוון ההנהלה. סיימון כץ, אחד מבעלי המניות, תקף: "ברקוביץ פופוליסט". במועדון האשימו: "הוא פוליטיקאי. הדיל הבא עם יעקב שחר חייב לכלול גם את ברקוביץ'".

שרן ייני קפטן מכבי תל אביב מתעמת עם איל ברקוביץ' בדרבי, 3.11. ברני ארדוב
עימות עם שרן ייני בדרבי שפוצץ/ברני ארדוב

6 בנובמבר: ושוב ברקוביץ' בדרך החוצה. במועדון זעמו על ההצהרות אחרי הדרבי ובמסיבת העיתונאים: "הוא הביך את המועדון והיה צריך לדאוג לאינטרסים שלו".

11 בנובמבר: בית הדין החליט להפחית לשתי התל אביביות שתי נקודות, כץ שוב תקף את ברקוביץ': "התבטאויותיו הלא זהירות לא תרמו להקלה בעונש".

12 בדצמבר: יממה לאחר שהודיע כי "ורמוט ישחק רק בהפועל, אלא אם כן יודיע שהוא רוצה לעזוב", ברקוביץ' יזם שיחה עם שחר בנוגע לקשר והפתיע אפילו את אנשי מכבי חיפה.

13 בדצמבר: הפועל תל אביב נוצחה 2:1 בידי מכבי פתח תקוה ורצף ההפסדים שלה התארך לארבעה. קבוצת תחתית.

22 בדצמבר: חילוקי דעות בין ברקוביץ' לעידו חג'ג' על רקע החלטת איש העסקים להנחית את החלוץ האוזבקי איבן נגאייב. רמון התערב ועשה סדר: "הסמכות המקצועית הבלעדית היא של ברקוביץ'".

24 בדצמבר: יומיים עברו, ונראה שלא כך הדבר, אחרי שהפועל תל אביב פנתה לריימס בנוגע לאלירן עטר, ללא ידיעתו של ברקוביץ'.

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ', עם חבר ההנהלה עידו חג'ג'. ברני ארדוב
הכול בגלל החלוץ האוזבקי. איל ברקוביץ' עם עידו חג'ג'/ברני ארדוב

29 בדצמבר: הכאוס בהפועל תל אביב עלה דרגה. ההתנצחות הילדותית בין ברקוביץ' לחג'ג' לא עזרה, ובמועדון מתחו ביקורת על החלטת רמון להעניק סמכויות כה נרחבות למנהל המקצועי.

6 בינואר 2015: דני עמוס הודיע לברקוביץ' כי הוא מחזיק בהצעה מראפיד בוקרשט, והשתמש בסעיף השחרור ללא תמורה בינואר, עליו חתם מול ברקוביץ', כדי להיפרד מהקבוצה.

16 בינואר: רגע אחרי שברקוביץ' אמר למצלמות כי "אף שחקן רכש לא יגיע", הפועל תל אביב השלימה ארבע החתמות (אפולה אדל, אמידו באלדה, דודו ביטון ואזובויקה אגוקווה. ברקוביץ' עודכן, אבל לא הוביל את המהלכים.

20 בינואר: סוף השידוך. ברקוביץ' החליט להתפטר מהפועל תל אביב, אחרי שנדחתה דרישתו לפטר את דומב ובמקביל נחשף בוואלה! ספורט הסעיף לפיו אסור היה לו להתבטא נגד בעלי המניות.

איל ברקוביץ' המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא ממש שמר על הפה. איל ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully