וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנד סקוט: "הכאב לא מפסיק, הכול פשוט נהיה שקט יותר"

יומיים לפני המשחק בגלבוע, גילה דוראנט סקוט שחברו הטוב נרצח. בשבת, בין הדמעות, גארד הפועל תל אביב נתן את משחקו הכי טוב העונה. כעת הוא בדרכו להלוויה בניו יורק, אבל מבטיח: "אחזור לישראל בזמן. יש דרבי"

one

"תפגשי אותי בהארלם".

מייגן פולקנר סיפרה למשטרה שזה המסר האחרון שקיבלה מהחבר שלה, ג'ורדן ג'ונסון, ביום שלישי האחרון.

היא הגיעה להארלם, אבל ג'ורדן לא היה שם. היא חזרה לדירתם היוקרתית שבפורט לי, ניו ג'רזי, כדי לגלות שהכול הפוך; שמזומנים ותכשיטים נגנבו. עוד יום עבר, העסק יצא לתקשורת, המשטרה ביקשה את עזרת הציבור.

בינתיים, בתל אביב, גארד הפועל תל אביב דוראנד סקוט הקליק על האינסטגרם. בין התמונות ראה את ג'ונסון בן ה-24. "החבר הטוב שלי". הכיתוב הסביר שהוא נעדר. "לא ישנתי כל הלילה", סקוט מספר לוואלה! ספורט. "רפרשתי את האתרים, התכתבתי עם המשפחה והחברים. ניסיתי להבין מה לעזאזל קרה. כששמעתי שהוא נעלם שיערתי מה יקרה. ניסיתי להישאר חיובי, אבל לא יכולתי שלא לחשוב על התוצאה הסופית. ומה שחששתי ממנו, אכן קרה".

ביום חמישי, בברונקס, אותרה גופתו של ג'ונסון, בתא מטען של ב.מ.וו שחורה. סיבת המוות עדיין לא ברורה, ובמשטרה אף חושדים שמדובר במקרה של ניסיון לגניבת זהות. קצה החוט הוא קליפ ממצלמת אבטחה, בו נראה אדם מסתובב בקרבת הרכב. במשטרה הפיצו את הווידאו ומקווים לטוב. דוראנד כבר לא מקווה לכלום.

לאימון יום שישי לא יכול היה להגיע.

את המשחק בשבת לא יכול היה להחמיץ.

תצוגת שיא של 25 נקודות ב-35 דקות, ו-9 ריבאונדים, ב-74:89 של הפועל בגליל. אבל בעיקר, הרבה דמעות. כשעמד על הקו לקראת הסיום לא יכול היה לעצור את עצמו.

"כשגיליתי שהוא מת, כאב לי כל כך", הוא מספר, "מאז הכאב לא מפסיק, הכול פשוט נהיה שקט יותר, קודר יותר. ואני לא מאמין. דיברתי עם אח שלי ועם המאמן שלי בקולג', והם אמרו לי שאני צריך לבקש מג'ורדן להישאר בישראל עוד יום אחד, ולשחק. אז זה מה שעשיתי. לאורך כל המשחק בגליל, כל מה שיכולתי זה לחשוב על 'שאנק' [כך הוא קורא לג'ונסון, ואף חתם על נעליו את הכינוי]. הייתי כל כך מפוקס על כמה שהוא בטח שלו עכשיו, ורואה אותי, ושום דבר לא יכול היה למנוע ממני לקלוע. הוא היה בראש שלי לאורך כל המשחק. לא ידעתי אם אהיה טוב או מתוח, אבל ידעתי שהלב שלי יהיה במקום הנכון. אנשים תמיד אומרים לי שיש לי לב גדול, ורק בשבת הבנתי למה. המשחק הזה מוקדש לו".

דוראנד סקוט: הזר של הפועל תל אביב לא מפחד מאליפות

נקע בקרסול לרביב לימונד, שנמצא בספק לדרבי התל אביבי

לעמוד הפייסבוק של יוסיפון

לטוויטר של יוסיפון

orenjos@walla.co.il

דוראנד סקוט שחקן הפועל תל אביב (למטה) מול ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב, בריאן רנדל. ברני ארדוב
"ג'ורדן לא היה רוצה שאהיה בבית, בדיכאון, ורק אבכה כל היום". סקוט לא יפסיד את הדרבי/ברני ארדוב

הם גדלו ביחד, בניו יורק. השכונה אז היתה פחות טובה מהשכונות בהן הם גרים היום. כשסקוט נסע לקולג' והתחיל קריירה מקצוענית, הם התראו בחופשות. "בכל קיץ, ברור לכולם שג'ורדן ואני ביחד". הקשר יומיומי. "אנחנו מדברים כל הזמן", סקוט מספר. "הוא אהב כדורסל. הוא לא היה טוב בזה, אבל הוא בהחלט היה אוהב לצפות. הוא אהד את הניקס, וכולנו יודעים כמה זה רע להיות אוהד של הניקס.

"את השיחה ביום ראשון האחרון אני לא יכול לשכוח. היא עדיין בראש. הוא סיפר לי שהוא מגיע לבקר אותי בישראל, אז שלחתי אותו להביא משהו מהבית של אימא שלי". בנקודה זו קולו של סקוט נחנק. "כל כך התרגשתי, זו היתה אמורה להיות הפעם הראשונה שבה חבר שלי מבקר אותי. והולך לי טוב, יש לי עונה טובה - לא כמו בעונה שעברה [בספרד]. חשבתי היום, שאולי אם היה מגיע קצת מוקדם יותר, הכול היה נמנע. אני חושב על זה בכל שנייה. הקול שלו עדיין בראש, הפנים, החיוך. הוא באמת היה איש נהדר…".

אז איך קורה שאיש כזה, משכונה שלא אמורה להיות בעייתית, מגיע לתוך תא מטען? אולי יש דברים שאנחנו לא יודעים?

"אני כמו כל העיתונאים, מנסה להשיג מידע. אני מאוד מבולבל ממה שקרה. שמעתי שזה אולי פשוט היה מקנאה. ראו שהוא מצליח, סוכן רכב בן 24 שגר בדירה טובה, בניו ג'רזי. בעבר גר באזור מסוכן, אבל כיום לא. הוא היה ילד טוב שרצה לדאוג למשפחה שלו. לא שמעתי שום גרסה אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד כפי שצולם במצלמות האבטחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי עונה חלשה באוברדיורו הספרדית (4.6 נקודות ב-12 דקות לערב), סקוט בהחלט זוכה לענגה מקצועית, עם 15.1 נקודות למשחק. הוא אחד הבולטים בהפועל תל אביב, שממוקמת שלישית בליגה, עם אותו מאזן 6:10 כמו הפועל ירושלים. "אנחנו על הגל", הוא אומר, "למרות שלא קל בתקופה האחרונה. יש לנו הרבה פציעות. אבל כקבוצה, אנחנו עושים עבודה טובה, וקואץ' קטש (מלרע) עושה עבודה נהדרת".

סקוט אומר את מה שכל זר של הפועל סל אומר - "זה שונה מכל מקום ששיחקתי בו. לאוהדים יש סיי, הם אמיתיים ואוהבים מאוד, לא משנה מה יקרה במשחק. העיקר שתילחם ותיתן להם סיכוי לשמוח. קל מאוד להתחבר לאוהדים כאלה. הם גרמו לי להעריך כל שנייה ושנייה שאני כאן".

אמש המריא סקוט להלווייתו של ג'ורדן. בחמישי-שישי הוא אמור לחזור, "מספיק זמן כדי להתאמן ולשחק טוב בדרבי". אחרי שהצטיין בדרבי הראשון בדרך ל-20 הפרש לאדומים, בנוקיה לשעבר, ואחרי הפסד מורט עצבים בגביע, סקוט מתכונן למערכה השלישית. "הם יודעים כמה אנחנו טובים, בדיוק כמו שאנחנו יודעים כמה הם טובים. זה המאבק על השליטה בעיר. זה משחק שגורם לכל שחקן שמשחק בו להיות עצוב לשבועיים או שמח לשבועיים".

אתה מאוד פגיע עכשיו, העסק טרי. יש סיכוי שתגיע לניו יורק ולא תחזור בזמן, או לא תחזור בכלל?

"ג'ורדן לא היה רוצה שאהיה בבית, בדיכאון, ורק אבכה כל היום. הוא תמיד אמר לי שאני הכי טוב שיש. תמיד. אז אני אחזור לישראל ואמשיך לשחק הכי טוב שאפשר. יש משחק גדול ביום שני. יש דרבי. אני בהחלט אחזור לישראל בזמן בשביל להיות במשחק הזה. בהחלט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחווה של דוראנד סקוט לחברו המנוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully