וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקע בקרסול לרביב לימונד, שנמצא בספק לדרבי התל אביבי

18.1.2015 / 11:25

הגארד של הפועל תל אביב נפצע במהלך המשחק נגד הפועל גלבוע/גליל, והאדומים יעשו מאמצים גדולים כדי להכשירו. סקוט שיחק לאחר שנודע לו שחברו הטוב נרצח: "זה קורע אותי לגזרים"

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (שבת) את ניצחונה השלישי ברציפות, הפעם 74:89 על הפועל גלבוע/גליל בגן נר. האדומים נאלצו להסתדר במשך דקות ארוכות ללא רביב לימונד שנפצע ונטש במהלך הרבע השני, ונותרו עם ספסל קצר בכל הנוגע לניסיון בקו האחורי בעקבות העובדה שיחזקאל סקוורר בגלל שהוא בעצמו פצוע. לימונד שנחת לא טוב על הרגל וסובל מפגיעה בקרסול, נבדק היום בצורה יסודית על ידי רופאי הקבוצה והתברר כי הוא סובל מנקע בקרסול. הגארד המצטיין בספק לדרבי התל אביבי, והאדומים יעשו מאמצים להכשירו.

אחד מכוכבי המשחק היה דוראנד סקוט, שרשם 25 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ועם סיום המשחק פרץ בבכי מר. מתברר שביום שישי נודע לסקוט שגופתו של חברו הטוב ג'ורדן ג'ונסון נמצאה בתא המטען של רכבו בניו יורק אחרי שהוא נרצח.

"הימים האחרונים היו ממש קשים בשבילי", כתב סקוט בחשבון הטוויטר שלו, "אחד החברים הכי טובים שלי מת וזה קורע אותי לגזרים. אני רוצה להודות לכולם שעזרו לי להישאר חיובי ונתנו לי את המוטיבציה במשחק היום. אני מקדיש כל שניה שהייתי על המגרש, כל טיפת זיעה שניגרת מהגוף שלי, לאחי ג'ורדן ג'ונסון. כולם יודעים עד כמה היינו קרובים. כשהייתי בבית בקיץ וראיתם אותי, תמיד היינו ביחד. אני אתגעגע אליו באמת".

הקפטן מתן נאור אמר: "איך שנגמר המשחק ראיתי את דוראנד והיה קשה לשמוח. הוא באמת התפרק, לקח את זה קשה, ואני גאה בו על איך שהוא שיחק - לשים את הכול בצד ולשחק ככה".

נאור סיכם את הניצחון: "מבחינת המשחק עם כל הפציעות, נלחמנו ואני באמת שמח שהצלחנו לנצח. היינו אינטנסיביים ושמרנו טוב לאורך רוב דקות המשחק, אני שמח שזה הספיק. יכולנו לגמור את המשחק מוקדם יותר, אבל נכבנו במשך כמה דקות וזה יכול היה לעלות לנו במשחק. נתחיל להתכונן לדרבי כמו לכל משחק אבל קצת יותר, כמו לכל משחק חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully